آدم در ایام عید خانه بنشیند بهتر از سفر رفتن است

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ازدحام مسافرت ها به دلیل ناچار بودن خانواده ها و به خاطر تقسیم نشدن تعطیلات نورزی در طول فصول گفت: اصلاً آدم در عید خانه بنشیند بهتر است از این که در نوروز به سفر برود.

آدم در ایام عید خانه بنشیند بهتر از سفر رفتن است

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرنگاران، سید امیر محسن ضیایی درباره اینکه چرا تعطیلات نوروزی در طول سال تقسیم نمی گردد تا هر سال شاهد تلفات جانی در حوادث ترافیکی نباشیم، گفت: بله، این تقسیم تعطیلات نوروزی بسیار پیشنهاد خوبی است، و اصلاً آدم در ایام عید خانه بنشیند بهتر است که در این ایام سفر برود که این همه تصادف و گرفتاری به وجود نیایید. ولی مستلزم این است که جاده ها و خودروهای ما بهتر گردد که مولفه های انسانی نیز مهم است.

رئیس جمعیت هلال احمر مطرح کرد: بنابراین می طلبد مجلس، مردم، وزارتخانه ها و نهادهای مرتبط با سفر و رسانه ها یاری نمایند تا تعطیلات نوروزی در طول سال تقسیم گردد که مستلزم این است که فرهنگ سفر رفتن مردم نیز با تقسیم تعطیلات نوروز در بین فصول ارتقا یابد.

ضیایی درباره یکسان سازی شماره های امدادی نیز شرح داد: کسی که دچار حادثه می گردد سخت است چند شماره یادش باشد در حالیکه پلیس، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر هر کدام یک شماره دارند که باید همه این شماره ها یکی گردد ولی احتمالا مرکزی تمام این تماس ها را رصد می نماید.

همچنین مرتضی سلیمی - رئیس سازمان امداد و نجات نیز در شرحات بیشتر درباره این سئوال گفت: طرح یکپارچه سازی شماره های امدادی به صورت پایلوت در قم مصوبه شده و در حال تاجرا است و از بین شماره های 110، 125، 115، و 112 یک شماره که بیشترین تماس را داشته باشد برای انتخاب شماره نهایی انتخاب خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32057

به "آدم در ایام عید خانه بنشیند بهتر از سفر رفتن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدم در ایام عید خانه بنشیند بهتر از سفر رفتن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید