آرتتا: به گواردیولا زنگ زدم و با منچسترسیتی همدردی کردم، در 30 دقیقه اول به دردسر افتادیم

به گزارش مهسان بلاگ، میکل آرتتا از رجحان و نوع بازی تیمش مقابل نیوکاسل ابراز رضایت و به این نکته اذعان کرد که در 30 دقیقه اول این مسابقه به دردسر افتاده بودند.

آرتتا: به گواردیولا زنگ زدم و با منچسترسیتی همدردی کردم، در 30 دقیقه اول به دردسر افتادیم

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا پس از رجحان 4 بر صفر خانگی تیمش مقابل نیوکاسل در هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر انگلیس از اینکه بازیکنانش فرامین او را به خوبی اجرا کردند، ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: به دست آوردن چنین برد قاطعانه ای بسیار مهم است، بنابراین من بسیار مسرور هستم. در 30 دقیقه اول به مشکل خوردیم، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری ارائه و بازی را کنترل کردیم. بازیکنانم خیلی خوب فرامین مرا اجرا کردند و به همین دلیل از آنها راضی هستم.

آرتتا درباره محرومیت دو ساله منچستر سیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز توضیح داد: من بهترین ها را برای منچسترسیتی می خواهم. می دانم چقدر سخت کار می نمایند. اکنون باید بیشترین کوشش خودم را برای آرسنال انجام دهم. واقعاً شوکه شدم و با پپ (گواردیولا) تماس گرفتم تا با آنها ابراز همدردی کنم، زیرا می دانم چقدر ناراحت هستند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35224

به "آرتتا: به گواردیولا زنگ زدم و با منچسترسیتی همدردی کردم، در 30 دقیقه اول به دردسر افتادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: به گواردیولا زنگ زدم و با منچسترسیتی همدردی کردم، در 30 دقیقه اول به دردسر افتادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید