شروع فاز دوم مدرسه تابستانی تهران در آینده ای نزدیک، استقبال حدود یک میلیون نوجوان از دوره های آموزشی

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از شروع فاز دوم مدرسه تابستانی تهران در آینده ای نزدیک و با رویکرد مهارت محور اطلاع داد.

شروع فاز دوم مدرسه تابستانی تهران در آینده ای نزدیک، استقبال حدود یک میلیون نوجوان از دوره های آموزشی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور با اشاره به استقبال بسیار خوب نوجوانان، اهالی فرهنگ و هنر و فرهنگیان از مدرسه تابستانی تهران طی 5 هفته گذشته، گفت: براساس آمارها، 25 هزار نفر به وسیله سایت مدرسه تابستانی، 150 هزار نفر به واسطه صفحه آپارات در مجموع به مدت یک میلیون دقیقه و 700 هزار نفر به وسیله صفحه اینستاگرام از محتوای آموزشی ارائه شده استفاده کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم در قالب همکاری با وزارت آموزش و پرورش، محتوا های فراوری شده به زودی در شبکه شاد توزیع گردد تا 10 میلیون مخاطب این شبکه بتوانند از دوره های مدرسه تابستانی تهران بهره ببرند.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از استمرار طرح مدرسه تابستانی تهران اطلاع داد و گفت: بنا داریم اجرای طرح را به طور مستمر ادامه دهیم؛ براین اساس، پس از وقفه یک هفته ای به منظور برنامه ریزی برای ضبط دوره های جدید، نمایش دوره های آموزشی ادامه پیدا می نماید.

دانشور تاکید نمود: در دوره جدید کارگاه ها مهارت محور می شوند و سعی می کنیم مهارت های عمومی تر و تخصصی تر را به دانش آموزان آموزش دهیم.

وی همچنین از عمل به وعده ترجمه دوره های آموزشی به زبان اشاره اطلاع داد و گفت: در حال حاضر، دو کارگاه که به زبان اشاره ترجمه شده اند، در سایت مدرسه تابستانی تهران و سایر اپلیکیشن ها بارگذاری شده اند و هفته آینده نیز دو کارگاه انیمیشن و طنز ویژه دانش آموزان ناشنوا در دسترس عموم قرار می گیرد.

به گفته دانشور؛ مخاطبان می توانند ویدئو های مدرسه تابستانی تهران را به طور رایگان به آدرس www.tabestani99.ir شناسه @tabestani99 در پلتفرم هایی، چون آپارات، اینستاگرام و... مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 31 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 56877

به "شروع فاز دوم مدرسه تابستانی تهران در آینده ای نزدیک، استقبال حدود یک میلیون نوجوان از دوره های آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فاز دوم مدرسه تابستانی تهران در آینده ای نزدیک، استقبال حدود یک میلیون نوجوان از دوره های آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید