شروع نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) همچون سال های اخیر، هم زمان با شروع تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر برای اجرای دقیق فرآیندها و آنالیز نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.

شروع نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، مدیران این شرکت، در راستای نیل به هدف تکریم و پاسخ گویی به مشتریان، چندین سال است که هم زمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان که با موج سنگین سفرهای هم وطنان همراه می گردد، با حضور در جاده ها بر فعالیت های امدادخودرو ایران و نمایندگی های مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار می دهند.

در این راستا، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو در روز سه شنبه 22 مرداد همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به آنالیز کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگی های مجاز شهرهای تبریز و بناب و گفتگوی رودررو با مشتریان و پرسنل نمایندگی بر نحوه خدمات رسانی نظارت کرد.

سیدرضا حسینی در حاشیه این بازدیدها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانه به شانه مشتریان در نمایندگی ها حاضر شویم، آنالیز واگویه های دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات دریافتی و اعمال آن در فرآیندها و به تبع آن ارتقاء رضایت آنان با اطلاع از موارد مطروحه در بدنه نمایندگی هاست.

وی در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگی ها تاکید نمود، کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت کوشش را از کارکنان مجموعه ها داریم.

در خاتمه این بازدید موارد و نقطه نظرهای مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگی ها، ثبت و توسط مدیریت عامل با قید فوریت، برای برطرف آن ها، به ستاد و مدیران مرتبط ارجاع شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14465

به "شروع نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نظارت مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو بر ارائه خدمات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید