آماده ایم انتظارات را برآورده کنیم، یک اتفاق خیلی خوشحالم می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:30 روز سه شنبه در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

آماده ایم انتظارات را برآورده کنیم، یک اتفاق خیلی خوشحالم می نماید

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: به نظر می رسد به چیزهای خوب عادت نموده اید که تعداد شما خبرنگاران زیاد نیست. ولی باید بگویم من خیلی هیجان دارم که این بازی ها آغاز گردد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: خرسندم که بار دیگر شانس حضور در بالاترین کیفیت بازی های باشگاهی آسیا را پیدا کردیم.

وی درباره قدرت پاختاکور ازبکستان گفت: همه فکر می نمایند پاختاکور را باید از قبل حذف شده بدانیم. اما من می خواهم بگویم به دبی رفتم و بازی این تیم را دیدم. این تیم 8 ملی پوش دارد و سه بازیکن از نسف قارشی گرفته است تا ضعف هایش را پوشش دهد. یک مربی گرجستانی هم دارد که بین المللی است و تجربیات خوبی در سوپر لیگ ترکیه داشته اشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: این تیم بسیار خوب بازی می نمایند و با تلفیقی از بازی های فوتبالی هلند و روسیه به میدان می آیند. سازماندهی پاختاکور خوب است و حریف سرسختی خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای این بازی توضیح داد: خودمان را برای این بازی سخت با پاختاکور آماده نموده ایم. آمار نشان می دهد تنها تیم آسیایی هستیم که دو سال پشت سر هم به نیمه نهایی و یک سال هم به فینال رسیدیم. آماده هستیم که طبق انتظارات در بازی فردا و بازی های بعدی برنده شویم. چون من به تیمم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. آمادگی این را داریم که بار برنده بودن در این بازی و بازی های بعدی را به دوش بکشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان تیمش اضافه کرد: سه بازیکن مصدوم داریم. شایان مصلح هم خودش را به این بازی رسانده است. اما به هر حال بازی مطلوبی می خواهیم.

برانکو در ادامه اضافه کرد: با این شرایط موضوعی که من را خرسند می نماید بازی خوب تیم در دیدار آخرمان در لیگ برتر با نفت آبادان بوده است.

سرمربی سرخپوشان درباره سبک فوتبال فیزیکی ازبک ها نیز صحبت کرد و گفت: این تیم ها فنی هستند و تکنیکی هم بازی می نمایند. بازی پاختاکور مقابل النصر امارات را هم دیدم که نشان می دهد با چه کیفیت خوبی بازی می نمایند. ما هم کیفیت، دانش و قدرت داریم. ما هم باید کیفیت بالای خودمان را نشان دهیم.

وی درباره حضور طرفداران گفت: مقابل بهترین طرفداران بازی می کنیم و از نیروی آنها استفاده می کنیم.

برانکو درباره شرایط پرسپولیس در فشردگی بازی های این فصل لیگ برتر اذعان داشت: تعداد بازیکنان کافی و لازم برای بازی های بعدی در اختیار داریم. چند بار گفتم که فصل گذشته و قبل از بازی با کاشیما، با سایپا در تهران بازی کردیم که بازی سختی بود. طبیعی این بود که آن دیدار زمانش تغییر کند اما این اتفاق نیفتاد. چون زمان سفر به ژاپن زیاد بود و ما نمی خواستیم برنامه بازی های داخلی را به هم بزنیم. با پیکان هم مجبور شدیم بدون ملی پوشانمان بازی کنیم. حتی مقابل سپیدرود هم همینطور. اکنون هم باید سه روز بعد با سپیدرود بازی کنیم. اما بازیکنانم آماده اند.

وی در سرانجام درخصوص بالارفتن سطح انتظارات از پرسپولیس به دلیل نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: این را می دانم و نمی توانم طرز تفکر را تغییر دهم. دو سال به نیمه نهایی رسیدیم. در صورتیکه سال گذشته الهلال نتوانست به نیمه نهایی هم برسد. در گروه سختی قرار داریم. پاختاکور یک تیم بسیار جدی است ولی همانطور که گفتم آماده بازی تحت فشار هستیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6379

به "آماده ایم انتظارات را برآورده کنیم، یک اتفاق خیلی خوشحالم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده ایم انتظارات را برآورده کنیم، یک اتفاق خیلی خوشحالم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید