اتحادیه سمساران: مردم برای تهیه جهیزیه اجناس دست دوم می خرند

به گزارش مهسان بلاگ، رییس اتحادیه سمساران و امانت فروشان تهران گفت: افرادی که در خرید جهیزیه مشکل دارند بعضا به خرید لوازم دست دوم و گا ها به خرید لوازم استوک که در کف نمایشگاه ها یا مغازه ها بوده اند روی می آورند.

اتحادیه سمساران: مردم برای تهیه جهیزیه اجناس دست دوم می خرند

به گزارش ایلنا، داوود عبدالهی فرد در خصوص خرید جهیزیه دست دوم اظهار کرد: بنیه مالی مردم ضعیف شده و قدرت خرید آن ها کاهش پیدا نموده است و بسیاری نمی توانند به سراغ اجناس نو بروند. بنده با این موضوع روبرو شده ام که گا ها خانواده ها برای خرید به سمساری مراجعه می نمایند و اذعان دارند که محصولات را برای جهیزیه خریداری می نمایند.

وی اضافه کرد: برآورد من این است که حدود 10 درصد از کسانی که جهیزیه تهیه می نمایند به خرید اجناس دست دوم مبادرت می ورزند. بیشتر خرید این افراد مربوط به لوازم برقی مثل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و همینطور مبلمان است.

رییس اتحادیه سمساران و امانت فروشان تهران در ادامه توضیح داد: افرادی که در خرید جهیزیه مشکل دارند بعضا به خرید لوازم دست دوم و گا ها به خرید لوازم استوک که در کف نمایشگاه ها یا مغازه ها بوده اند روی می آورند. بیشتر خرید آن ها مربوط به لوازم مقدماتی است که آغاز هر زندگی حتی یک زندگی اولیه به آن ها احتیاج دارد است. گاهی حتی خرید این لوازم دست دوم نیز از توان خانواده ها خارج است و از خرید منصرف می شوند و دنبال اقلام ارزان تری می گردند.

عبدالهی فرد در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط عرضه این کالا ها اعلام نمود: کمبودی از نظر این اقلام در بازار وجود ندارد، جنس دست دوم همواره در بازار بوده و هست. این کالا ها از منازل مردم جمع می شوند و اگر احتیاج به تعمیر داشته باشند تعمیر و سپس دوباره وارد چرخه مالی می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78608

به "اتحادیه سمساران: مردم برای تهیه جهیزیه اجناس دست دوم می خرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه سمساران: مردم برای تهیه جهیزیه اجناس دست دوم می خرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید