احتمال افزایش شمار قربانیان انفجار گاز در پاریس

به گزارش مهسان بلاگ، مقامات فرانسوی از احتمال افزایش قربانیان حادثه انفجار گاز در یک نانوایی در پاریس در صبح روز شنبه که به کشته شدن 2 آتش نشان و زخمی شدن حدود 20 نفر منجر شد، خبر می دهند.

احتمال افزایش شمار قربانیان انفجار گاز در پاریس

به گزارش ، به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24، مقامات فرانسوی احتمال افزایش قربانیان حادثه انفجار گاز در پاریس را مردود نمی دانند.

انفجار گاز در یک نانوایی به کشته شدن 2 آتش نشان منجر شد. این انفجار به زخمی شدن حدود 20 نفر منجر شد که حال 3 تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.

گزارشگر این شبکه اضافه کرد، انفجار حدود ساعت 9 صبح روز شنبه در منطقه 9 پاریس رخ داد. آتش نشانان و امداگران خیلی زود به محل حادثه رسیدند و اولین قربانیان را تخلیه کردند.

یکی از شاهدان عینی گفت: من در حال عبور بودم که صدای انفجاری مهیب را شنیدم. شیشه ها به سوی من پرتاب شدند و من متوجه شدم که باید خم شوم و از خودم محافظت کنم.

یک مرد دیگر نیز گفت: من صدای انفجار را شنیدم و از ساختمان خارج شدم. سالمندان و جوانانی را دیدم که در این حادثه به شدت مجروح شده بودند.

گزارشگر فرانس 24 اضافه کرد، بنا بر نتایج به دست آمده از تحقیقات اولیه، نشت گاز علت این انفجار بوده است. 2 آتش نشان در این حادثه کشته شدند و سفارت اسپانیا در پاریس نیز خاطرنشان کرد یک شهروند این کشور جزء کشته شدگان است.

وزیر کشور در محل حاضر شد. احتمال افزایش قربانیان مردود نیست. فرانس 24 بخشی از سخنان کریستوف کاستونر وزیر کشور فرانسه را پخش کرد. وی گفت: آنالیز ها نشان می دهد که این انفجار غیرعمد بوده است.

گزارشگر در سرانجام همچنین به نقل از مقامات اضافه کرد برای آنالیز و ارزیابی شدت خسارات وارده در منطقه در پی این انفجار، به 24 ساعت زمان احتیاج است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4488

به "احتمال افزایش شمار قربانیان انفجار گاز در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش شمار قربانیان انفجار گاز در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید