احمدی: تیم کامپوند در حال محو شدن از آسیاست، از دومی جهان به رده 18 رسیده ایم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم کامپوند با ابراز نارضایی از وضعیت تیم کامپوند گفت: به دلیل اعزام نشدن به مسابقات مختلف از رنکینگ دوم به هجدهم جهان سقوط کردیم که روند خوبی برای تیم کامپوند ایران نیست.

احمدی: تیم کامپوند در حال محو شدن از آسیاست، از دومی جهان به رده 18 رسیده ایم

مجید احمدی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: زمانی که سرمربیگری تیم کامپوند را بر عهده گرفتم به رییس فدراسیون گفتم در صورت حمایت از تیم کامپوند، قول قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان هلند را می دهم. متاسفانه با وجود این که هدف گذاری اصلی من هلند بود و برای موفقیت تیم در این مسابقات برنامه ریزی خوبی انجام داده بودم اما هنگام اعزام، تنها تیم ریکرو که المپیکی است به این مسابقات اعزام شد و تلاش ما بی نتیجه باقی ماند.

وی گفت: در تقویم فدراسیون جهانی دو مسابقه کاپ آسیا تایوان و فیلیپین در خرداد و شهریور پیش بینی شده بود که به هیچ کدام از این دو تورنمنت اعزام نشدیم، حتی 40 روز بود که تیم کامپوند اردویی نداشت و تازه از شهریورماه وارد اردو شدیم، در حالی که در کشورهایی همچون ترکیه، هند، فیلیپین، مالزی و ... با سرمایه گذاری که در کامپوند داشتند الان شرایط بهتری نسبت به تیم ایران دارند. در گذشته ما حرف اول را در کامپوند می زدیم اما الان این کشورها از ما پیش روتر شدند.

احمدی افزود: هرچند آذرماه مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم اما واقعا نمی دانم تیم کامپوند به این مسابقات اعزام می گردد یا خیر؟ البته من این حرف را قبول ندارم که چون در سال کسب سهمیه المپیک قرار داریم باید تمام برنامه ریزی ها معطوف تیم ریکرو گردد. کامپوند تیم مدال آور است و رزومه موفقیت فدراسیون به این تیم برمی گردد. اگر فدراسیون به همین شکل پیش برود و از اعزام تیم کامپوند جلوگیری کند این تیم هر روز ضعیف تر خواهد شد و فدراسیون از نظر رزومه ای در خاتمه سال جایگاه قابل قبولی نخواهد داشت.

سرمربی تیم کامپوند گفت: تیمی که به هیچ اردوی برون مرزی اعزام نمی گردد و تدارکات آن فقط منحصر به اردوهای داخلی است، از توانایی های آن کم و شرایط راضی کننده ای از نظر جایگاه نخواهد داشت.

وی همچنین درباره کناره گیری اسماعیل عبادی از تیم کامپوند گفت: ورزشکاری که از همه چیز خود می گذرد و مرتب در اردوی آمادگی بسر می برد دوست دارد مورد توجه قرار بگیرد و به مسابقات اعزام گردد نه این که حضورش در اردوها بی فایده باشد. دلیل کناره گیری ورزشکار از تیم ملی تنها مسائل مالی نیست بلکه عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند که سبب می گردد تا خود را از حواشی کنار بکشد.

احمدی افزود: از زمانی که هدایت تیم کامپوند را برعهده گرفتم تنها در دو مسابقه شرکت کردیم که آن هم با دست پر به کشور بازگشتیم، الان به خاطر غیبت در بسیاری از مسابقات جهانی، کاپ آسیا، قهرمانی جهان و.. سبب شده تا رنکینگ ما که در سال 2015 دوم جهان بودیم به هجدهم جهان سقوط کنیم. فکر می کنم با این روندی که پیش می رویم کم کم از آسیا نیز محو شویم.

وی شرح داد: برنامه ریزی فدراسیون به گونه ای است که اگر تیم نوجوانان و جوانان به دلیل بی تجربگی در مسابقات جهانی به نتایج خوبی دست پیدا نکرد، تیم بزرگسالان که تجربه کافی دارد به خاطر عدم اعزام به تورنمنت های مختلف در حال افت است.

احمدی پیرامون این پرسش که وضعیت تیم کامپوند را برای قهرمانی آسیا چگونه ارزیابی می کنید، گفت: تا قهرمانی آسیا فرصت خوبی داریم و تلاش بر این است که در این مسابقات در صورت اعزام به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. من از شعبانی بهار این انتظار را دارم که به قول خود عمل کند و از تیم کامپوند حمایت لازم را داشته باشد تا بیشتر از این افت نکند. درست نیست که چون در سال المپیک قرار داریم تیم کامپوند کنار گذاشته گردد.

سرمربی تیم کامپوند افزود: سال 2015 که هدایت تیم را بر عهده داشتم در آن سال نزدیک به 18 مدال در کامپوند کسب کردیم و این تیم بهترین جایگاه را در جهان و آسیا داشت، اما الان روند رشد کامپوند که یکی از رشته های مدال آور است به دلیل بی توجهی متوقف شده است.

وی در خاتمه با بیان این که هنوز فدراسیون طلب 200 میلیونی من را پرداخت نکرده است، گفت: این بدهی مربوط به سال 94 تا 95 است و با وجود این که برای همکاری با فدراسیون قرارداد رسمی امضاء کردم اما شجاعی از پرداخت حق و حقوق من که چیزی حدود 200 میلیون تومان بود امتناع کرد و همچنان این بدهی به قوت خود باقی مانده است. البته زمانی که می خواستم هدایت تیم را دوباره قبول کنم از شعبانی بهار درخواست کردم که این بدهی پرداخت گردد اما وی نیز گفت مربوط به رییس قبلی است و امکان پرداخت در شرایط فعلی برای او میسر نیست. من از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان می خواهم که در این زمینه خود اقدامات لازم را انجام دهد تا در حق مربیان ایرانی اجحاف نگردد. من در آن زمان بهترین مدالها را در کامپوند برای ایران به ارمغان آوردم و رنکینگ ما دوم جهان بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16975

به "احمدی: تیم کامپوند در حال محو شدن از آسیاست، از دومی جهان به رده 18 رسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: تیم کامپوند در حال محو شدن از آسیاست، از دومی جهان به رده 18 رسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید