اختلاف با انریکه، علت دعوت نشدن رویس به اردوی اسپانیا

به گزارش مهسان بلاگ، یک رسانه اسپانیایی علت دعوت نشدن هافبک میانی تیم فوتبال ناپولی به اردوی تیم ملی اسپانیا را با وجود عملکرد خود او در هفته های اخیر فاش کرد.

اختلاف با انریکه، علت دعوت نشدن رویس به اردوی اسپانیا

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اس اسپانیا بیان کرد که فابیان رویس به علت اختلافی که با سرمربی تیم ملی اسپانیا، لوئیس انریکه در جریان رقابت های یورو 2020 پیدا کرد، به اردوی ماتادورها برای دو دور انتهای بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 دعوت نشده است.

رویس 25 ساله یکی از برترین بازیکنان این فصل تیم ناپولی بوده است. او در 15 بازی اش برای این تیم در تمامی رقابت ها 3 گل زده و 3 پاس گل داده است. با این وجود انریکه او را برای مصاف با یونان و سوئد به اردوی ماتادورها دعوت نکرد. اسپانیایی ها بازی اول شان در خانه یونان را با یک گل به سود خود به انتها رساندند اما بازی سخت تر آنها یکشنبه هفته پیش رو مقابل سوئد زلاتان ابراهیموویچ است.

به گزارش آ اس رویس به علت اختلافاتش با انریکه در یورو 2020 به این زودی ها نمی تواند انتظار دعوت شدن به اردوی تیم ملی اسپانیا را داشته باشد هرچند که انریکه در نشست خبری اخیرش مدعی شد که درهای بازگشت به تیم ملی به روی بازیکن ناپولی باز است.

رویس که سال 2018 از تیم رئال بتیس به ناپولی پیوست، اولین بازی ملی اش برای اسپانیا را سال 2019 زمانی که راهنمایی این تیم به صورت موقت برعهده روبر مورنو بود انجام داد و بعد از آن هم 14 بار دیگر برای کشورش بازی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 101673

به "اختلاف با انریکه، علت دعوت نشدن رویس به اردوی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف با انریکه، علت دعوت نشدن رویس به اردوی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید