از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است

به گزارش مهسان بلاگ، داور تکواندوی ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: داوری ایران همچون قهرمانان و مربیان در سطح اول جهانی است.

از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حافظ مهدوی داور تکواندو کشورمان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت:حضور قهرمانان جهان و آسیایی ایران در رقابت های لیگ و کشوری باعث ارتقای تجربه و سطح کیفی داوران ایرانی خواهد شد و به همین دلیل وقتی داوران ایرانی در رقابت های بین المللی حضور دارند، مشکلی در زمینه داوری ندارند.

وی ادامه داد: همانطور که خودتان از نزدیک مشاهده کردید، چه در پومسه و چه در کیوروگی سطح داوری عالی بود و اعتراضی نداشتیم و در مقایسه با دوره قبلی بازی های آسیایی، داوران عملکرد خوبی داشتند و دلیل آن برگزاری دوره های مختلف هماهنگی و تاکید کمیته جهانی داوران بر کاهش اشتباهات داوری بود، بطوری که در مسابقات نیو پومسه دیدیم به رغم اینکه اولین دوره برگزاری آن بود و در رقابت های جهانی آینده هم قطعا حضور خواهد داشت، مشکلی در زمینه داوری نداشتیم.

مهدوی گفت: به هر حال همان طوری که قهرمانان ما با مدال آوری خود از نام و اعتبار تکواندو ایران دفاع کردند، دو داور ایرانی حاضر در این بازی ها کوشش شان این بود تا با داوری بی نقص خود از اعتبار داوری ایران دفاع نمایند که در این مسئولیت مهم، شکر خدا موفق بودند. از ایران، کره جنوبی، اندونزی، چین تایپه و ویتنام دو داور و از بقیه کشورهای آسیایی تنها یک داور به این رقابت ها دعوت شدند و این نشان دهنده این است که داوری ایران همچون قهرمانان و مربیان در سطح یک جهانی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 594

به "از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، مهدوی: داوری تکواندی ایران در سطح اول جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید