اعتبار توسعه راه های روستایی استان البرز کافی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، غفور قاسم پور در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اقداماتی که در البرز و در راستای تأمین آب شرب روستایی اجرا شده است، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر با تمهیدات اجرایی در این خصوص از حدود 300 روستای البرز بیش از 150 روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار دارند.

اعتبار توسعه راه های روستایی استان البرز کافی نیست

وی افزود: در مناطق روستایی استان که تأمین آب شرب در اختیار بخش خصوصی است اقدامات و هماهنگی های لازم پیگیری شده تا این نقاط نیز زیرمجموعه شرکت آبفای روستایی البرز شده و از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز ادامه داد: سال جاری مشکل کمبود آب شرب تنها در برخی نقاط روستایی استان وجود داشت که در این زمینه نیز توسط شرکت آبفای روستایی آب رسانی با تانکر انجام شد و خوشبختانه مشکل و تنش خاصی حادث نشد.

وجود 1000 کیلومتر راه روستایی در البرز/700 کیلومتر آسفالت است

قاسم پور در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیش از یک هزار کیلومتر راه روستایی در استان البرز وجود دارد در خصوص توسعه این راه ها گفت: از این میزان حدود 700 کیلومتر آسفالت شده است و باقیمانده این راه های روستایی به ویژه در حوزه شهر طالقان راه شوسه و خاکی است.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات استانی منظور شده برای توسعه راه های روستایی استان کافی نیست، گفت: نیازمند تزریق اعتبارات ملی برای انجام عملیات آسفالت و یا بهسازی راه سازی روستایی در البرز هستیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز تشریح کرد: مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی و همچنین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری صورت گرفته است تا از محل اعتبارات ملی، بودجه ای برای یاری به توسعه راه های روستایی البرز اختصاص یابد تا بتوانیم حجم باقی مانده از راه های خاکی روستایی استان به ویژه در حوزه شهرستان طالقان را تا یک سال آینده آسفالت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2763

به "اعتبار توسعه راه های روستایی استان البرز کافی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار توسعه راه های روستایی استان البرز کافی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید