افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - بازار خودروهای سایپا امروز 16 آبان 1400 رشد عجیب 2 تا 8 میلیونی قیمت در بازار داشت و شاهین که طی هفته های اخیر با افت و یا ثبات قیمت در بازار عرضه می شد امروز بیشترین رشد قیمت را از آن خود کرد.

افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ

به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار استارت رشد قیمت خودرو از هفته گذشته زده شد. این فرایند طی روزهای گذشته بشتر در بازار پرتیراژهای ایران خودرو دیده می شد و سایپایی ها یا رشد اندک قیمت داشتند و یا با ثبات قیمت در بازار عرضه می شدند. فرایندی که امروز شکسته شد و سایپایی ها در رشد قیمت از ایران خودرویی ها پیشی گرفتند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای نرخ دلار یکی از عوامل اثرگذار بر رشد قیمت در بازار خودرو محسوب می شود، اما آنچه این روزها بر بازار خودرو اثرگذاشته است به عرضه اندک و قطره چکانی خودرو در بازار باز می شود. عرضه محدود خودرو در بازار موجب شده تا به گفته فعالان این بازار با وجود تقاضای اندک شاهد رشد قیمت خودرو در بازار باشیم، چرا که دارندگان خودروهای صفر نیز در شرایط کنونی تمایلی به عرضه خودرو ندارند که این امر نیز بر قیمت در بازار اثر گذار بوده است.

با توجه به ارزیابی های اجرا شده امروز شاهین با افزایش 8 میلیونی قیمت در بازار عرضه شد و عنوان بیشترین رشد قیمت را از آن خود کرد و خانواده کوییک هم با رشد 2میلیون تومانی کمترین رشد قیمت در بازار خودرو داشته است.

شرایط محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به شاهین، کوییکR ، کوییک معمولی، تیبا صندوقدار، تیبا2 و ساینا اشاره نمود.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت شاهین امروز با رشد 8 میلیونی تومانی در بازار به 337 میلیون تومان رسید.

تیبا صندوقدار هم امروز رشد 4 میلیونی قیمت داشت و در بازار 160 میلیون تومان قیمت گذاری شد، تیبا 2 معمولی هم رشد 3 میلیون تومان را تجربه کرد و قیمت آن به 171 میلیون تومان رسید. ساینا هم در بازار امروز رشد 3 میلیون تومانی را تجربه کرد و در بازار 170 میلیون تومان قیمت خورد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت کوییکR هم امروز رشد 2 میلیون تومانی در بازار داشت و 180 میلیون تومان قیمت گذاری شد و کوییک معمولی هم امروز رشد 2میلیونی را ثبت کرد و با قیمت 175 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 100621

به "افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید