انواع حمام های لوکس و فوق العاده زیبا

به گزارش مهسان بلاگ، وقتی صحبت از سبک مدرن میشود ایده های مختلفی به ذهن انسان خطور میکند. اما به طور کلی این نوع دیزاین و دکوراسیون به اعمال مجموعه ای از ایده های جدید در کنار هم گفته میشود از جمله استفاده از اشکال هندسی, رنگ های پایه یا خنثی, عناصر دکوراتیو, متریال های طبیعی و … . حمام بخشی از خانه است که طراحی دکوراسیون آن به اندازه سایر قسمت ها اهمیت ویژه دارد. با اعمال ایده های خلاقانه در فضای حمام میتوان دکوراسیونی بی نظیر ایجاد نمود. انتخاب درست اجزای حمام, رنگ و طرح آنها نقش مهمی در جذابیت این نقطه از خانه ایفا میکند. در این نوشته از ما قصد داریم به روزترین و ایده آل ترین دکوراسیون حمام را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

انواع حمام های لوکس و فوق العاده زیبا

هیچ لزومی برای اینکه تمام حمام ها خنک و استریل شده باشند وجود ندارد. دکوراسیون حمام های امروزی میتواند گرم, دعوت کننده و دوست داشتنی باشد. با تمرکز بر روی اشکال هندسی تخم مرغی مانند از جمله وان و سینک روشویی, الگوی رنگی ساده متشکل از رنگ های گرم و خنثی و استفاده از اشیاء دکوراتیو میتوان دکوراسیونی دوست داشتنی و دنج در فضای حمام طراحی نمود. حمامی که در تصویر زیر مشاهده میکنید نمایی دکوراتیو اما ساده دارد. استفاده از فریم های خالی, شمع و فرشی ساده در کف آن حاکی از سادگی و بی آلایشی ست.

اگر برای دوش و وان حمام به طور جداگانه فضای کافی ندارید میتوانید آنها را در کنار هم در حمام خود تعبیه نمائید. اگر به کاشی های این حمام دقت کنید متوجه شیب کم آنها میشوید که این شیب باعث سرازیر شدن آب و خشک شدن کاشی ها میشود. دکوراسیون این حمام به سبک مدرن طراحی شده و المان هایی نظیر وان, کاشی های سیاه رنگ, توالت و عناصر دکوراتیو مانند گل و گیاه در این حمام تعبیه شده است.

مینیمالیسم یکی از سبک های دکوراسیون مدرن است. دکوراسیون حمامی که در تصویر زیر ملاحظه میکنید پیرو سبک مینیمالیسم است. طراحی این حمام صرفاً به جهت کاربرد اجرا شده و فاقد هر نوع عنصر دکوراتیو میباشد. فضای این حمام بسیار خلوت است و دکوراسیون آن کمی عجیب و غریب به نظر میرسد اما در مدل خود بی نظیر است. مزیت این حمام این است که شما میتوانید ذهن خود را در فضایی که عاری از هر نوع فاکتور اضافی ست از نگرانی ها و دغدغه های روزانه دور کنید و به آرامش ذهنی برسید.

برای افرادی که میخواهند بیشتر از یک رنگ در طراحی دکوراسیون حمام خود استفاده کنند ترکیب رنگ سیاه و سفید ایده ای مناسب است که تضادی بی نظیر در فضای حمام ایجاد خواهد کرد. این ترکیب رنگ فضایی مینیمالیسم با هارمونی ایده آل ایجاد میکند. آنچه که در این حمام بیشتر از هر چیزی جلب توجه مینماید حضور موزاییک های خنک با اشکال شش ضلعی و مکعبی میباشد.

حمامی که در تصویر زیر مشاهده میکنید نیز به این سبک طراحی شده است. استفاده از محفظه شیشه ای برای فضای اطراف دوش, پانل های چوبی تیره و سینک روشویی حاکی از دکوراسیون لوکس امروزی میباشد. پانل های دیواری قهوه ای سوخته که به عنوان دیوارپوش در این حمام نصب شده است در تضاد کامل با کاشی هایی ست که به رنگ بژ خنثی انتخاب شده اند.

سبک مدرن برای فضاهای کوچک بسیار ایده آل است. اما اعمال این سبک در فضاهای بزرگ نیز دکوراسیونی بی نظیر و منحصر بفرد ایجاد میکند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید از سنگ های رودخانه ای برای تزئین فضای اطراف وان حمام استفاده شده است. با استفاده از این سنگ ها میتوان فضای بزرگ را با سلیقه خود دکوراتیو نموده و از سایر المان ها مانند سوفا و شومینه دو طرفه برای زیباتر نمودن فضا استفاده کرد.

حمامی که در تصویر زیر مشاهده میکنید با تلفیقی از چند دکوراسیون طراحی شده است. در این حمام تنوعی از اشکال هندسی از آینه دایره ای شکل گرفته تا سینک استوانه ای و چراغ های مخروطی به چشم میخورد. تمام این اجزا و اشکال در تضاد با تایل های مستطیلی کوچک و سیاه رنگ میباشند. چوب طبیعی به کار رفته در شلف شناور دیواری و صندلی تکی نمادی از حضور متریال های طبیعی در دکوراسیون این حمام میباشند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: ساختمانچی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28254

به "انواع حمام های لوکس و فوق العاده زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع حمام های لوکس و فوق العاده زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید