اولین های دربی 90، از شکستن سر تا مهار پنالتی، خبری از گل نبود!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 16 در استادیوم آزادی شروع شد تا سرخابیهای تهران برگزار کننده آخرین بازی از هفته چهارم باشند.

اولین های دربی 90، از شکستن سر تا مهار پنالتی، خبری از گل نبود!

این بازی پر تحرک شروع شد و هر دو تیم نشان دادند خیلی به تدابیر دفاعی برای این بازی فکر نمی نمایند. همه اولین اتفاقات این بازی به توضیح زیر است:

* اولین توقف بازی: بازی برای اولین بار در پی برخورد شجاعیان با شجاع زاده پیش آمد. این اتفاق در ثانیه 50 روی داد که تشخیص داور خطا نبود. اما چیزی در حدود 2 دقیقه بازی برای درمان شجاعیان قطع شد.

* اولین قضاوت: موعود بنیادی فر که برای اولین بار به عنوان داور وسط این بازی را قضاوت می کرد، با خونسردی تمام کارش را شروع کرد.

* اولین پرتاب اوت: برای اولین بار در دقیقه 3 توپ از خط طولی زمین بیرون رفت تا اولین اوت بازی در این دقیقه رخ داده باشد.

* اولین شوت به چارچوب: مسعود ریگی در دقیقه 6 بازی اولین شوت در چارچوب بازی را زد که بیرانود این ضربه را گرفت.

* اولین خطا: اولین خطای بازی در دقیقه 7 بازی رخ داد. بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 7 اولین خطا را روی بازیکنان استقلال مرتکب شدند.

* اولین موقعیت خطرناک: در دقیقه 10 اولین موقعیت جدی روی دروازه ها رخ داد. بازیکنان پرسپولیس با استفاده از یک ضربه ایستگاهی موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال خلق کردند که جونیور این توپ را به بیرون زد.

* اولین کرنر: نخستین کرنر بازی دقیقه 16 رخ داد. در این دقیقه یاران استقلال توپ را به بیرون زدند تا داور به سود پرسپولیس اعلام ضربه کرنر کند.

* اولین پنالتی: در دقیقه 25 و بر اثر خطای شجاع خلیل زاده روی داریوش شجاعیان داخل محوطه جریمه، داور به سود استقلال اعلام ضربه پنالتی کرد.

* اولین پنالتی از دست رفته: دو دقیقه بعد از اعلام ضربه پنالتی، علی کریمی پشت ضربه ایستاد و بیرانوند این پنالتی را مهار کرد تا اولین پنالتی از دست رفته بازی در دقیقه 27 رخ داده باشد.

* اولین اخطار: علی کریمی در دقیقه 30 از داور مسابقه کارت زرد گرفت تا اولین بازیکن اخطاری بازی باشد.

* اولین درگیری: در دقیقه 38 مرتضی تبریزی با حسین کنعانی زادگان درگیر شدند که این اولین درگیری فیزیکی بازی بود. این درگیری باعث شد بازی دقایقی متوقف گردد.

* اولین بازیکن آسیب دیده: محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه 40 بازی و بر اثر اصابت اشیاء پرتاب شده به داخل زمین از ناحیه سر آسیب دید و با بانداژ به بازی ادامه داد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17714

به "اولین های دربی 90، از شکستن سر تا مهار پنالتی، خبری از گل نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین های دربی 90، از شکستن سر تا مهار پنالتی، خبری از گل نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید