بارسلونا 4 - اوساسونا 0؛ 4 گل روحیه بخش برای خروج از بحران

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان با چهار گل اوساسونا را مغلوب کرد.

بارسلونا 4 - اوساسونا 0؛ 4 گل روحیه بخش برای خروج از بحران

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا و اوساسونا در چارچوب هفته یازدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسلونا با نمایشی خوب پیروز به شکست دادن اوساسونا با نتیجه 4-0 شد. لنگلت در دقیقه 67 بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد تا بارسلونا هیچ دفاع وسط بزرگسالی نداشته باشد. بارسلونا در هفته های اخیر در لالیگا و لیگ قهرمانان فرایند رو به رشدی داشته و امروز نیز در استادیوم خانگی خود پیروز شد با چهار گل اوساسونا را شکست داده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. لیونل مسی گل چهارم بارسلونا را به دیگو مارادونا، ستاره فقید آرژانتین تقدیم کرد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه آنتوان گریزمان روی خط بازگردانده شد و در ادامه نیز فیلیپ کوتینیو در گلزنی ناکام ماند. دقایقی بعد و روی پاس لیونل مسی بود که کوتینیو در گوشه سمت راست محوطه فرصت خوبی برای زدن گل اول بارسلونا داشت، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 30 بارسلونا به گل اول دست یافت. در دو مرحله ضربات مارتین برایثویت و کوتینیو توسط هررا دفع شد، اما در بار سوم این بار برایثوایت پیروز شد از فاصله ای نزدیک گل اول تیمش را به ثمر برساند. حملات بارسلونا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 41 به گل دوم نیز دست یافت. ارسال یوردی آلبا را مدافعان اوساسونا دفع کردند، اما آنتوان گریزمان با یک ضربه والی فوق العاده به گوشه دروازه پیروز شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و در نهایت بارسلونا با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که روبن گارسیا با حرکت از سمت راست مقابل دروازه بارسلونا صاحب فرصت شد، اما ضربه زمینی او با عکس العمل مارک تراشتگن همراه بود. اما در دقیقه 57 بارسلونا به گل سوم هم رسید. روی اشتباه مدافعان اوساسونا، توپ در سمت چپ به گریزمان رسید و ارسال عرضی او با ضربه دقیق و تمام کننده کوتینیو در مقابل دروازه همراه بود تا گل سوم به ثمر برسد.

دقایقی بعد و روی حرکت گارسیا بود که تورس درون محوطه بارسلونا می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه تراشتگن برخورد کرد. اما در دقیقه 74 لیونل مسی گل چهارم را به ثمر رساند. کاپیتان بارسلونا از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرده و شوت او به گوشه دروازه اوساسونا رفت. مسی بعد از گلزنی لباس تیم سابق خودش و مارادونا یعنی نیواولدبویز را نشان داده و به اسطوره فقید کشورش ادای احترام کرد.

در دقیقه 84 عثمان دمبله با حرکت از چپ می توانست گل پنجم تیمش را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد. در اوقات اضافی هررا عکس العملی تماشای مقابل ضربه ایستگاهی مسی نشان داد تا در نهایت بارسلونا با همان چهار گل حریف خود را شکست دهد.

بارسلونا 1-0 اوساسونا؛ مارتین بریتویت 29`: لیونل مسی به خوبی با یک پاس قطری توپ را به جوردی آلبا رساند و ارسال کوتاه این بازیکن روی تیر یک به گریزمان رسید. ضربه گریزمان را دروازه بان دفع کرد و توپ دفعی را بریتویت به سمت دروازه شوت کرد که این توپ را نیز دروازه بان دفع کرد اما توپ دفعی پس از برخورد با بریتویت در دروازه اوساسونا قرار گرفت.

بارسلونا 2-0 اوساسونا؛ آنتوان گریزمان 43`: یک دو های عالی بازیکنان بارسلونا منجر به رسیدن توپ به جوردی آلبا شد. سانتر این بازیکن را مدافع اوساسونا با ضربه سر دفع کرد. توپ دفعی در پشت محوطه به گریزمان رسید و این بازیکن با یک والی فوق العاده و محکم، دروازه اوساسونا را گشود.

بارسلونا 3-0 اوساسونا؛ فیلیپه کوتینیو 57`: توپ گیری عالی آنتوان گریزمان یک حمله را برای بارسلونا ترتیب داد. کوتینیو توپ را به مارتین بریتویت پاس داد و مدافع اوساسونا توپ را از جلوی پای این بازیکن دور کرد اما توپ به گریزمان رسید و این بازیکن با یک پاس عرضی شرایط گلزنی را برای فیلیپه کوتینیو ایجاد کرد تا این بازیکن برزیلی نیز در این دیدار گلزنی کند.

بارسلونا 4-0 اوساسونا؛ لیونل مسی 73`: فرانسیسکو ترینکائو توپ را در پشت محوطه به مسی پاس داد. لیونل مسی با جا گذاشتن چندین بازیکن در عرض حرکت کرد و با یک شوت زیبا از پشت محوطه، دروازه اوساسونا را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69915

به "بارسلونا 4 - اوساسونا 0؛ 4 گل روحیه بخش برای خروج از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا 4 - اوساسونا 0؛ 4 گل روحیه بخش برای خروج از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید