برلوسکونی: دربی؟ میلان ناامیدم کرد، تقصیر گالیانی بود که جامپائولو را استخدام نکرد!

به گزارش مهسان بلاگ، مالک سابق تیم فوتبال میلان از عملکرد این تیم در دربی شهر میلان انتقاد کرد و اظهارات کنایه آمیزی هم علیه چند تن از اعضای این تیم داشت.

برلوسکونی: دربی؟ میلان ناامیدم کرد، تقصیر گالیانی بود که جامپائولو را استخدام نکرد!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، شکست 2 بر صفر تیم فوتبال میلان در دربی دلامادونینا مقابل اینتر که در آن روسونری عملکردی ضعیف را به نمایش گذاشت زیر سؤال برد و در عین حال به سرمربی تیم و دو تن از عوامل اجرایی باشگاه که جزو اسطوره های قرمز و مشکی پوشان محسوب می شوند هم طعنه زد.

برلوسکونی درباره دربی به سایت کالچومرکاتوی ایتالیا گفت: من سعی کردم که دربی را در تلویزیون تماشا کنم اما بعد از مدت کوتاهی سبک بازی و فوتبال میلان واقعاً مرا ناامید کرد.

آدریانو گالیانی، معاون همیشگی برلوسکونی که در باشگاه میلان هم نقش نایب رئیس را ایفا می کرد، گفته است که او چند سال پیش قصد داشت مارکو جامپائولو (سرمربی فعلی روسونری که تابستان سامپدوریا را ترک کرد) را استخدام کند که البته هرگز فرصت انجام چنین کاری برای او مهیا نشد. گالیانی اما به شیوه ای غیرمستقیم اعتراف کرد که از رخ ندادن چنین اتفاقاتی در زمان ریاست او بر باشگاه میلان چندان هم ناراحت نیست.

برلوسکونی گفت: پس تقصیر گالیانی است! ما هیچکسی را به باشگاه میلان برای استخدام به عنوان سرمربی توصیه نکردیم. اگر میلان جامپائولو را استخدام نموده به این خاطر بود که به نظر می رسید او مربی خوبی باشد. من هرگز با او ملاقات نداشته ام پس نمی توانم درباره اش قضاوت کنم.

در دربی تنها عملکرد یک بازیکن نظر برلوسکونی را جلب کرد که آن بازیکن سوسو بود. مالک سابق باشگاه میلان در این خصوص بیان کرد: سوسو قهرمانی بزرگ است اما او باید پشت مهاجم بازی کند. او را باید در پستی مناسب قرار دهند که شانس دریافت توپ داشته باشد، اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

برلوسکونی در ادامه با سؤالی درباره بازگشت دو تن از اسطوره های باشگاه میلان یعنی زونیمیر بوبان و پائولو مالدینی به این باشگاه برای تصدی پست های مدیریتی روبرو شد و با جملاتی طعنه آمیز به آن پاسخ داد تا نشان دهد که رابطه او با دو ستاره سابق روسونری (به خاطر انتقاداتی که آنها از شیوه مدیریت باشگاه در زمان برلوسکونی داشتند) چندان محبت آمیز نیست. او گفت: سؤال بعد ... فقط همین را می گویم که من آنها را زمانی که بازیکن بودند، تشویق می کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16132

به "برلوسکونی: دربی؟ میلان ناامیدم کرد، تقصیر گالیانی بود که جامپائولو را استخدام نکرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلوسکونی: دربی؟ میلان ناامیدم کرد، تقصیر گالیانی بود که جامپائولو را استخدام نکرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید