برنامه میان مدت شهرداری رباط کریم تدوین شد

به گزارش مهسان بلاگ، مسعود مختاری در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان لزوم تدوین برنامه های راهبردی برای توسعه هدفمند و آگاهانه و تخصیص بهینه منابع انسانی و اقتصادی برای بهره وری بیشتر سازمانی، گفت: برنامه های راهبردی از اصلی ترین ابزارهای توسعه مدیریت شهری هستند که باید به آن ها توجه بیشتری گردد.

برنامه میان مدت شهرداری رباط کریم تدوین شد

وی اضافه نمود: از جمله برنامه هایی که هم اکنون در حال تدوین است، برنامه میان مدت دو ساله شهر بوده که هدف آن توسعه زیر ساخت ها و زنده ساختن هویت شهری شهر رباط کریم با اضافه نمودن المان ها و بازسازی و احیای بافت های فرهنگی و تاریخی شهر و نهایتا توسعه زیرساخت های گردشگری شهر است.

شهردار رباط کریم ادامه داد: تعریف جهت گیری کلی و مبانی عمومی فرهنگی شهر و بروز آن در همه زیر ساخت های شهری، نیازمند تدوین راهبردی است تا بتوان به صورت منسجم و متحد تمام شهر را به سوی یک کاراکتر هدفمند و اصیل تبدیل کرد که موجب برندسازی شهر خواهد شد.

مختاری در انتها افزود: می توان با اجرای این برنامه ها و توسعه فرهنگی شهر به سمت اجرای مراسم و جشن های انحصاری و برگزاری نمایشگاه ها و فستیوال های مختص شهر قدم برداشت که می تواند بسیار ارزشمند باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37195

به "برنامه میان مدت شهرداری رباط کریم تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه میان مدت شهرداری رباط کریم تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید