برنی سندرز: بودجه پیشنهادی دولت ترامپ ظالمانه است

به گزارش مهسان بلاگ، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا و یکی از نامزد های حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، در توئیتر نوشت بودجه پیشنهادی دولت ترامپ به طور نفس گیری ظالمانه است.

برنی سندرز: بودجه پیشنهادی دولت ترامپ ظالمانه است

به گزارش، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا و یکی از نامزد های حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، در حساب توئیتری خود نوشت: بودجه پیشنهادی دولت ترامپ به طور نفس گیری ظالمانه است. چرا که در این لایحه بودجه، خدمات درمانی 1.5 تریلیون دلار، بیمه های درمانی 845 میلیارد دلار و بودجه تامین اجتماعی 25 میلیارد دلار کاهش نشان می دهد. این بودجه کاملا برخلاف آن چیزی است که ترامپ به مردم آمریکا وعده داده بود.

سندرز در توئیت دیگری نوشت: ما به تنهایی بیش از 10 کشور دیگر برای امور نظامی هزینه می کنیم. ترامپ در حال حاضر پیشنهاد افزایش 861 میلیارد دلاری در هزینه های نظامی در عرض 10 سال را مطرح کرده است و می خواهد برای این مبلغ، بیش از 1 تریلیون دلار از بودجه برنامه هایی که زندگی خانواده کارگران به آن وابسته است، کم کند. این افتضاح است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6765

به "برنی سندرز: بودجه پیشنهادی دولت ترامپ ظالمانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنی سندرز: بودجه پیشنهادی دولت ترامپ ظالمانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید