برومند: اقتصاد دانش بنیان تنها با سرمایه گذاری بر منابع انسانی محقق می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کشور به دنبال اقتصاد دانش بنیان است، برای رسیدن به این هدف باید بر روی منابع انسانی سرمایه گذاری انجام گردد.

برومند: اقتصاد دانش بنیان تنها با سرمایه گذاری بر منابع انسانی محقق می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران ، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش آموزی گفت: امروز اولین روز هفته پژوهش است و با برگزاری نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری، این هفته رنگ و بوی جدی به خود می گیرد. خانواده ها باید دانش آموزان را به نمایشگاه ها ببرند، زیرا حضور در این نمایشگاه تجربه عملی مفیدی برای دانش آموزان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کشور به دنبال اقتصاد دانش بنیان است؛ اظهار کرد: رسیدن به این هدف جز با سرمایه گذاری روی منابع انسانی امکان پذیر نیست. آنچه در وظایف وزارت آموزش و پرورش واقعا احتیاج به بازنگری جدی دارد این است که احتیاجمند نسل شاداب و خلاق هستیم.

وی ادامه داد: البته همه این وظیفه بر عهده وزارت آموزش و پرورش نیست و بدیهی است که در این راه پیروز نخواهیم شد مگر اینکه همه نهاد های مرتبط دست به دست هم بدهند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتها گفت: تمامی نهاد های مرتبط از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت بهداشت در این باره مسئولیت دارند تا در نهایت شاهد نسلی شاد و خلاق در نسل آینده کشور باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29612

به "برومند: اقتصاد دانش بنیان تنها با سرمایه گذاری بر منابع انسانی محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: اقتصاد دانش بنیان تنها با سرمایه گذاری بر منابع انسانی محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید