برگزاری مراسم معارفه سرپرست فدراسیون هندبال

به گزارش مهسان بلاگ، مراسم تودیع رئیس فدراسیون هندبال و معارفه سرپرست جدید این فدراسیون امروز (دوشنبه) برگزار گردید.

برگزاری مراسم معارفه سرپرست فدراسیون هندبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، رمضانعلی دولو با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون هندبال معرفی و مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید امروز (دوشنبه) با حضور شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش در محل فدراسیون هندبال برگزار گردید.

در این مراسم علیرضا رحیمی رئیس سابق، رمضانعلی دولو سرپرست، محمدرضا رجبی دبیر، پرسنل فدراسیون و جمعی از مسئولین وزارت حضور داشتند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها در این مراسم با تقدیر از زحمات علیرضا رحیمی گفت: قانون جدید مصوب مجلس شرایطی ایجاد نموده تا تغییراتی در برخی فدراسیون ها داشته باشیم. در واقع این جلسه تودیع نیست بلکه جلسه ای برای قدردانی از زحمات رحیمی بوده البته این مراسم صرفا جهت معارفه سرپرست برگزار می گردد و به زودی در اسرع وقت با حضور روسای فدراسیون های ورزشی از ایشان در وزارت ورزش و جوانان تقدیر خواهیم داشت.

اسبقیان اضافه نمود: داورزنی تاکید داشتند که از روسای بازنشسته در مجموعه فدراسیون خصوصا در هیئت رئیسه حتما استفاده گردد. بالاخره ایشان جزو سرمایه های ورزش هستند و باید از تجربیاتشان بهره برد.

در ادامه علیرضا رحیمی ضمن خوشامد گویی به حاضرین و تبریک به دولو گفت: دولو از مدیران کارآمد می باشد و وزارت ورزش یکی از بهترین گزینه را برای فدراسیون هندبال انتخاب کرد و من هر کمکی از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد.

در سرانجام این مراسم حکم سرپرستی رمضانعلی دولو پس از قرائت برای حاضرین در جلسه توسط اسبقیان و رحیمی به ایشان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2659

به "برگزاری مراسم معارفه سرپرست فدراسیون هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم معارفه سرپرست فدراسیون هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید