بیرانوند: برای هیچ کس کری نمی خوانم

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال تأکید کرد این تیم توانایی و ظرفیت دستیابی به عنوان قهرمانی جام ملت های 2019 آسیا را دارد.

بیرانوند: برای هیچ کس کری نمی خوانم

به گزارش خبرنگاران ،در حاشیه تمرین امروز تیم ملی بیرانوند در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و دو روز است که دارم با تیم ملی تمرین می کنم. نفرات حاضر در تمرین تیم ملی فردا تکمیل خواهند شد و ان شاءا... روزبه روز با تمرینات خوبی که انجام می دهیم، آماده تر خواهیم شد. همه هدف ما این است که بتوانیم با نتایج خوب دل مردم ایران را شاد کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این سوال که آیا تیم ملی می تواند قهرمان جام ملت های آسیا گردد، چراکه توقع مردم از این تیم بالا رفته است؟ ، یادآور شد: صددرصد توانایی این کار را داریم. با بازی های خوبی که تیم ملی در جام جهانی روسیه انجام داد، سطح توقع مردم از این تیم بالا رفته و امیدوارم بتوانیم در جام ملت ها هم نتایج خوبی بگیریم.

بیرانوند با بیان اینکه ازبکستان تیم باکیفیتی است، خاطر نشان کرد: تا آنجا که من می دانم ازبکستان روی همان تیمی که قبل از جام جهانی 2018 با ما بازی کرد، سرمایه گذاری نموده است و تیم واقعاً باکیفیتی دارند. این بازی می تواند بهترین بازی دوستانه ما قبل از جام ملت های 2019 باشد و امیدوارم این مسابقه به تیم ملی یاری کند.

وی در واکنش به طرح موضوعی از سوی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه کریستیانو رونالدو بعد از اینکه نتوانست پنالتی اش را به او گل بزند روحیه اش را از دست داده تا حدی که هنوز موفق به گلزنی برای یوونتوس نشده است، گفت: نه این طور نیست. کریس در رئال مادرید هم که بود فصل پیش در هفت هشت هفته اول موفق به گلزنی نشد اما در ادامه دیدید که چه گل های حساسی به ثمر رساند. الان هم سرمربی یووه از او راضی است و تأثیر مثبتی در تیمش داشته است. امیدوارم رونالدو در تیم جدیدش موفق باشد.

دروازه بان تیم ملی در پاسخ به سوال عجیب یکی از خبرنگاران راجع به اینکه این بار قصد دارد قبل از جام ملت ها برای کدام مهاجم آسیایی کری بخواند، گفت: من برای کسی کری نخواندم. یک صحبتی بود که در مورد کریستیانو رونالدو انجام دادم که آن هم فکر کنم معجزه ای بود که خدا در زبانم گذاشت تا آن را مطرح کنم. قصدم این بود با این کار به خودم و مردم ایران روحیه دهم، چرا که رونالدو بازیکن بزرگی است و تیمش در گروه ایران قرار داشت. الان هم قصد کری خواندن برای هیچ مهاجمی را ندارم و کوشش می کنم بازیکن مؤثری برای تیم ملی باشم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1042

به "بیرانوند: برای هیچ کس کری نمی خوانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: برای هیچ کس کری نمی خوانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید