تاثیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور بر تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران باید فردا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در امارات به مصاف تیم ملی این کشور برود و سومین بازی اش در این مرحله از رقابت ها را انجام دهد. با این حال برخلاف دو ملاقات قبلی، خبر چندان زیادی از احوالات تیم ملی منتشر نشده است.

تاثیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور بر تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران، بازی تیم ملی ایران با امارات در حالی از نگاه ها دور مانده که به نظر می رسد به شدت تحت تاثیر مبارزه کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی است. این کشتی حساس که در رقابت های جهانی نروژ برگزار گردید منجر به ثبت اولین پیروزی یزدانی برابر تیلور در چهارمین رقابت این دو نفر شد. از طرفی درخشش دیگر کشتی گیران ایرانی و صعودشان به فینال این رقابت ها هم دیگر موضوعی بود که کشتی را تبدیل به خبر اول رسانه ها کرد.

در نهایت اگرچه تیم ملی کشتی ایران در رده سوم نهاده شد، ولی به نظر می رسد پیروزی شیرین حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی آن قدر سرگرم کننده بوده که بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات در راستا جام جهانی 2022 را کمرنگ کند. به هر روی، تیم ملی ایران فردا باید برابر امارات سومین بازی گروه A مرحله انتخابی را برگزار کند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 97807

به "تاثیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور بر تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر حسن یزدانی ، دیوید تیلور بر تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید