تدارک رادیو های استانی برای سوگواری ایام پایانی ماه صفر

به گزارش مهسان بلاگ، رادیو های استانی در روز های 28 و 29 ماه صفر، ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

تدارک رادیو های استانی برای سوگواری ایام پایانی ماه صفر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، با توجه به فرا رسیدن روز های پایانی ماه صفر و سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن و امام رضا (علیهم السلام)، رادیو های مراکز استانی برنامه های مختلفی را در ساختار و قالب های گوناگون فراوری و پخش می نمایند.

بر این اساس همزمان با بیست و هشتم ماه صفر، بیش از 200 ساعت برنامه رادیویی در ساختار های مستند، سخنرانی، ترکیبی ساده و ترکیبی نمایشی و ویژه برنامه های گفتگومحور از صدای استان ها پخش خواهد شد.

گونش ماتمی، روایت هجران، سوگ بزرگ، ریسمانی از آسمان، مدینه العشق، شور شیدایی، مدینه در سوگ، پخش زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص)، روایت شیدایی و در سوگ خورشید از جمله برنامه هایی هستند که همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن (ع) روی آنتن می فرایند.

آنالیز زوایای مختلف سیره پیامبر (ص)، آداب و رسوم اقوام مختلف در این ایام، پخش مستقیم زیارت پیامبر (ص) از حرم مطهر رضوی، نشر و گسترش اخلاق اسلامی با الگو قرار دادن سیره حضرت رسول اکرم (ص)، تحلیل و آنالیز مسائل زمان رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سیره پیامبر اکرم (ص) در منابع شیعی و اهل سنت و سیره رفتاری پیامبر اکرم (ص) با بچه ها و همچنین صندلی تعلیم و تعلم در سیره پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع)، محور های اساسی این برنامه ها خواهند بود.

صدای استان ها در سوگ ستاره هشتم

رادیو های استانی در روز 29 صفر در 33 رادیوی استانی و رادیو زیارت هم با بیش از 200 ساعت در ساختار های مختلف به فراوری و پخش برنامه می پردازند که از جمله آن ها می توان به غریب طوس، مرثیه آفتاب، شمس الشموس، روایت هجران، آهوان صحن آزادی، سوگ بزرگ و هشتمین اختر اشاره نمود.

محور اصلی این برنامه ها نیز آنالیز سیره اخلاقی و رفتاری امام رضا (ع)، معرفی شخصیت والای حضرت امام رضا (ع) در ابعاد مختلف، کتاب شناسی پیرامون سیره و زندگانی امام رضا (ع)، آثار و برکات حضور امام رضا (ع) برای مردم ایران، آنالیز محتوای زیارت نامه امام رضا (ع) و صندلی امام رضا (ع) در بین مسلمانان و خصوصاً مردم ایران است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64466

به "تدارک رادیو های استانی برای سوگواری ایام پایانی ماه صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک رادیو های استانی برای سوگواری ایام پایانی ماه صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید