ترامپ: نیروهایمان را برای محافظت از میادین نفتی در سوریه نگاه داشته ایم

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اعلام نمود تعدادی از نیروهای این کشور برای آنچه حفاظت از میادین نفتی خوانده شده، در سوریه باقی خواهند ماند.

ترامپ: نیروهایمان را برای محافظت از میادین نفتی در سوریه نگاه داشته ایم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در جریان ملاقاتش در کاخ سفید با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بار دیگر اظهار داشت تعدادی از نیروهای آمریکایی برای محافظت از میادین نفتی در سوریه باقی خواهند ماند.

دونالد ترامپ که ماه گذشته پس از شروع عملیات ارتش ترکیه در شمال شرقی سوریه، ترکیه را به تحریم های سنگین و ویران گر تهدید نموده بود، در ملاقات با رجب طیب اردوغان اظهار داشت: ما از مدت ها قبل با یکدیگر دوست بوده ایم و دوستان خوبی هستیم.

وی در مورد اوضاع شمال شرقی سوریه پس از توقف عملیات نظامی ترکیه در این منطقه نیز گفت: آتش بس در شمال شرقی سوریه به خوبی حفظ شده است. آمریکا از میادین نفتی شمال سوریه حفاظت می نماید تا داعش نتواند از این میادین سود ببرد.

رئیس جمهور آمریکا در مورد اختلافات موجود بین دو کشور بر سر خرید سامانه دفاع موشکی اس-400 روسی از سوی ترکیه و اقدام آمریکا در حذف ترکیه از برنامه فراوری جنگنده های پیشرفته اف-35 نیز اظهار داشت که قرار است گفتگوهایی بین دو طرف در این زمینه انجام گردد.

ترامپ در مورد روابط تجاری دو کشور نیز گفت: ما می خواهیم تجارت با ترکیه را از 20 میلیارد دلار فعلی به 100 میلیارد دلار برسانیم.

.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26635

به "ترامپ: نیروهایمان را برای محافظت از میادین نفتی در سوریه نگاه داشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: نیروهایمان را برای محافظت از میادین نفتی در سوریه نگاه داشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید