تظاهرات اعتراض آمیز مردمی در لبنان

به گزارش مهسان بلاگ، مردم بیروت از ساعتی پیش در اعتراض به اوضاع نابسامان امنیتی و بحران اقتصادی موجود در این کشور در تظاهرات ضد دولتی شرکت کردند.

تظاهرات اعتراض آمیز مردمی در لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه لبنانی الجمهوریه اعلام کرد که تعدادی از مردم لبنان در میدان الشهدا و میدان ریاض الصلح در اعتراض به بحران های اقتصادی موجود در کشور به ویژه بحران دلار تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در تظاهرات سرودهای ملی و حماسی سر می دادند. این در حالی بود که نیروهای امنیتی نیز در منطقه تجمع مردم مستقر شده بودند .

صدها نفر از مردم لبنان در این تظاهرات شرکت کردند و به سمت خیابان المصارف و میدان ریاض الصلح در مرکز بیروت حرکت کردند. تعدادی از شرکت کنندگان در این تظاهرات تلاش کردند از طریق یکی از سالن های فرعی خود را به مجلس کنندگان لبنان برسانند .

شرکت کنندگان در این تظاهرات خواستار تشکیل دولت تکنوکرات در کشور شده و شعار سرنگونی دولت را سر دادند. این در حالی بود که نیروهای ارتش و امنیت داخلی نیز در منطقه حضور داشتند .

حاضران در این تظاهرات همچنین به سمت کاخ نخست وزیری لبنان حرکت کرده و تلاش کردند از موانع امنیتی موجود در این منطقه عبور کنند .

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18871

به "تظاهرات اعتراض آمیز مردمی در لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات اعتراض آمیز مردمی در لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید