تعطیلی کافی شاپ های اصفهان تا اطلاع ثانوی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/اصفهان رئیس اتحادیه بستنی و کافی شاپ استان اصفهان در خصوص تعطیلی کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی های شهر در پی شیوع کرونا، گفت: در صورت فعالیت این واحدها از بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، پلمب خواهند شد.

تعطیلی کافی شاپ های اصفهان تا اطلاع ثانوی

محمود رنجبر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ابلاغ و دستور قضایی و اداره اماکن به تمام کافی شاپ ها، اظهار کرد: به دنبال شیوع کرونا و برای مقابله با انتقال این ویروس طی 24 ساعت، یعنی تا پایان امشب، تمام این واحدها باید بسته شوند، در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به فعالیت حدود 1500 نفر در کافی شاپ ها و واحدهای فروش آبمیوه و بستنی اصفهان، تاکید کرد: درحال حاضر با توجه به دستور قضایی و اماکن، تعطیلی این واحدها را به صاحبان آنها پیامک و اطلاع رسانی کرده ایم.

رنجبر شرح داد: با توجه به دستوری که اماکن داده است از امروز بعدازظهر نیروهای اماکن و دو نیرو از طرف اتحادیه در سطح شهر بازرسی های لازم را انجام می دهند و در صورت تخلف، آن واحد صنفی پلمب می شود.

وی با اشاره به اینکه درپی شیوع ویروس کرونا تمام واحدها دچار 80 تا 90 درصد افت فروش شده اند، خاطر نشان کرد: کافی شاپ ها به دلیل ارتباط بین افراد، محلی برای شیوع ویروس کرونا هستند که ضرورت تعطیلی آنها احساس شد.

به گفته رئیس اتحادیه بستنی و کافی شاپ اصفهان، پیش از دستورالعمل تعطیلی کافی شاپ ها، در پی شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل های بهداشتی برای واحدهای صنفی آن ارسال شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39269

به "تعطیلی کافی شاپ های اصفهان تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کافی شاپ های اصفهان تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید