کوشش برای پرداخت معوقات پرستاران البرزی تا خاتمه سال

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمید درفشی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت مقام پرستار که در کانون امام علی (ع) برگزار گردید، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز اولین دانشگاهی است که در بحث پرداخت معوقات در رتبه برتر قرارگرفته است، اظهار کرد: هرماه علاوه بر حقوق، کارانه و اضافه کار کارکنان نیز به تدریج پرداخت می گردد، امیدواریم تا خاتمه سال همه معوقات را پرداخت کنیم.

کوشش برای پرداخت معوقات پرستاران البرزی تا خاتمه سال

وی بابیان اینکه باید خودمان را جای همراه مریض بگذاریم، ادامه داد: بیماری که به ما مراجعه می نماید از ما انتظار دارند، رفتار پرستاران بیشترین سهم را در بهبودی بیماران دارد و 60 تا 70 درصد بهبود بیماران نیز بستگی به رفتار پرستاران دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: طرح تحول سلامت طرحی بود که در پنج سال گذشته در کشور رخ داد و این طرح یاری های بسیاری را برای مردم در حوزه سلامت داشت، امروز به برکت طرح تحول سلامت تخت های بیمارستانی از 700 تخت به دو هزار و 100 تخت افزایش پیداکرده است.

درفشی با اشاره به اینکه ازجمله مزایای طرح تحول سلامت توسعه تجهیزات درمانی است، ادامه داد: تجهیزات در بخش های آی. سی. یو، سی. سی. یو، تصویربرداری، آزمایشگاه و غیره توسعه پیداکرده اند.

وی بابیان اینکه ناامنی درمان بدترین ناامنی است، گفت: امروز کسی که بیمار می گردد نگرانی بابت هزینه ها ندارد.

رئیس علوم پزشکی استان البرز گفت: با افتتاح بیمارستان 320 تختخوابی فردیس، 260 تختخوابی سیدالشهدا کرج و بیمارستان کمال شهر خدمات رسانی به مردم بهتر انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4537

به "کوشش برای پرداخت معوقات پرستاران البرزی تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای پرداخت معوقات پرستاران البرزی تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید