کوشش زودهنگام ایسکو و مارسلو برای جلب نظر زیدان: تمرین در روز تعطیل!

به گزارش مهسان بلاگ، دو بازیکن رئال مادرید برای جلب نظر سرمربی جدید تیم و افزایش شانس بازگشت شان به ترکیب اصلی، کوشش خود را شروع کردند.

کوشش زودهنگام ایسکو و مارسلو برای جلب نظر زیدان: تمرین در روز تعطیل!

به گزارش خبرنگاران، با بازگشت زین الدین زیدان به کادر فنی تیم فوتبال رئال مادرید، ایسکو و مارسلو، دو بازیکن فراموش کهکشانی ها در روزهای مربیگری سانتیاگو سولاری، خیلی سریع کوشش خود را بازگشت به ترکیب اصلی شروع کردند.

امروز روز تعطیل بازیکنان رئال مادرید بود و آنها فرصت استراحت داشتند. با این حال ایسکو و مارسلو که تا پیش از این نام شان یا در فهرست 19 نفره رئال تحت راهنمایی سولاری قرار نمی گرفت یا در بهترین حالت چند دقیقه ای به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می رفتند، به زمین تمرینی والده بباس رفتند و به صورت انفرادی تمرینات شان را از سر گرفتند.

در حالی که تا پیش از این حدس هایی درباره احتمالی جدایی این دو بازیکن از رئال مادرید شنیده می شد، تغییر سرمربی امید آنها برای بازگشت به فهرست بازیکنان ترکیب اصلی را زنده نموده است به خصوص که آنها در دوره اول مربیگری زیزو در رئال مادرید جزو مهره های کلیدی او بودند.

علاوه بر این دو نفر، وینیسیوس جونیور هم در زمین تمرینی والده بباس حضور داشت، اگرچه انتظار می رود که او بخش زیادی از مدت باقیمانده از فصل جاری را از دست بدهد و تنها در بعضی دقایق فرصت بازی پیدا کند. وینیسیوس جونیور اخیراً مصدوم شده است و باشگاه هم با توجه به از دست دادن شانس قهرمانی در همه جام ها، عجله ای برای برگرداندنش ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6803

به "کوشش زودهنگام ایسکو و مارسلو برای جلب نظر زیدان: تمرین در روز تعطیل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش زودهنگام ایسکو و مارسلو برای جلب نظر زیدان: تمرین در روز تعطیل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید