تمجید سایت انگلیسی از جهانبخش؛ او تهدیدی واقعی برای شفیلدیونایتد بود

به گزارش مهسان بلاگ، یک سایت انگلیسی از عملکرد بال ایرانی تیم فوتبال برایتون مقابل شفیلدیونایتد تمجید ویژه ای کرد.

تمجید سایت انگلیسی از جهانبخش؛ او تهدیدی واقعی برای شفیلدیونایتد بود

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال برایتون در حالی شب گذشته (شنبه) در هفته سی وسوم لیگ برتر انگلیس در خانه شفیلدیونایتد که سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده، تن به شکست یک - صفر داد که علیرضا جهانبخش در دقیقه 67 به جای پاسکال گروس وارد زمین بازی شد اما نتوانست مانع شکست برایتون در این ملاقات گردد.

سایت انگلیسی theargu به عملکرد بازیکنان برایتون در این ملاقات نمره داده که بال ایرانی برایتون با دریافت نمره 7 از 10 یکی از بهترین بازیکنان این تیم مقابل شفیلدیونایتد بوده است.

این سایت در تحلیل عملکرد جهانبخش نوشته است: تأثیری چشمگیر از این بال ایرانی در این ملاقات. او به جای گروس وارد بازی شد و سرزنده به نظر می رسید و یک تهدید واقعی از جناح راست برای شفیلدیونایتد بود. علیرضا همچنین چند پاس درخشان برای خلق موقعیت برای ولبک و موپی داشت.

جهانبخش 27 ساله این فصل در 20 بازی (557 دقیقه از 1800 دقیقه ممکن) برای برایتون به میدان رفته و آمار دو گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 83909

به "تمجید سایت انگلیسی از جهانبخش؛ او تهدیدی واقعی برای شفیلدیونایتد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سایت انگلیسی از جهانبخش؛ او تهدیدی واقعی برای شفیلدیونایتد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید