ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور غیرحضوری است

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: نحوه ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور به صورت غیرحضوری بوده و زمان آن متعاقبا اعلام می گردد.

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور غیرحضوری است

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، امیرحسین بهروز ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی در دانشگاه پیغام نور گفت: نحوه ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیغام نور به صورت غیرحضوری بوده و زمان آن متعاقبا اعلام می گردد.

وی اضافه نمود: کلیه پذیرفته شدگان ضروری است تصویر مدارک شامل؛ صفحه اول و توضیحات شناسنامه، کارت ملی روی آن وپشت آن، مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید (6.3.3) یا دیپلم نظام سالی واحدی به همراه مدرک پیش دانشگاهی(پذیرفته شدگان فاقد مدارک فوق می توانند مدرک کاردانی یا دیپلم 12 ساله قدیم ارائه دهند) ومدرک معین نماینده شرایط نظام وظیفه (ویژه اقایان) را با حجم حداکثر 250کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام بارگذاری نمایند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور بار دیگر تاکید نمود:ثبت نام این دوره به صورت مجازی و به وسیله سامانه آموزشی گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می پذیرد.

وی همچنین به تسهیلات ویژه دانشجویان دانشگاه پیغام نور اشاره نمود و اضافه نمود: تمامی پذیرفته شدگان می توانند ضمن ثبت نام در دانشگاه از کلیه تسهیلات اقتصادی از جمله وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی با بازپرداخت پس از فارغ التحصیلی، تسهیلات وام 200 میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد 1/4 درصد و تسهیلات 200 میلیون ریالی خرید گوشی هوشمند و تبلت با کارمزد 4 تا 6 درصد بهره مند گردد.

بهروز با اشاره به برگزاری پیروز بیش از 48 میلیون نفرساعت کلاس آموزشی و 3 میلیون نفر آزمون الکترونیک در ترم گذشته اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا آموزش دروس نظری در دانشگاه پیغام نور به صورت الکترونیک و دروس عملی با حفظ پروتکل ها و درصورت موافقت ستادهای کرونای استانی برگزار خواهد.

گروه آبان: گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

مجله کامسا: مجله کامسا | آخرین اخبار و مقالات طراحی لباس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64300

به "ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون پیغام نور غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید