جدایی زودهنگام ستاره آبی ها ، مخالفت با تمام پیشنهادهای باشگاه استقلال

به گزارش مهسان بلاگ، بعد از آمدن فتح الله زاده پول قسط دوم رضایتنامه باشگاه سانتاکلارا که 230 هزار دلار بود، به حساب این باشگاه واریز شد ولی فقط 90 هزار دلار از این پول به حساب باشگاه پرتغالی نشست.

جدایی زودهنگام ستاره آبی ها ، مخالفت با تمام پیشنهادهای باشگاه استقلال

بعد از اینکه باشگاه استقلال نتوانست به موقع پول رضایتنامه محمد محبی را به باشگاه سانتاکلارا بدهد، این باشگاه پرتغالی خواستار بازگرداندن محبی شد و حتی میخواهد از باشگاه استقلال غرامت هم بگیرد.

بعد از آمدن فتح الله زاده پول قسط دوم رضایتنامه باشگاه سانتاکلارا که 230 هزار دلار بود، به حساب این باشگاه واریز شد ولی فقط 90 هزار دلار از این پول به حساب باشگاه پرتغالی نشست و به گفته مدیرعامل استقلالی ها تکلیف 140 هزار دلار به جای مانده تعیین نیست.

بعلاوه طبق ادعای فتح الله زاده ، باشگاه پرتغالی با همه درخواست ها و پیشنهادات باشگاه استقلال مخالفت نموده و تحت هر شرایطی می خواهد محبی را به پرتغال بازگرداند. محبی ستاره این فصل استقلال بوده و برترین گلزن این تیم هم محسوب می گردد.

به طور حتم جدایی این ستاره بدترین خبر برای ساپینتو و طرفداران استقلال خواهد بود ، چرا که یکی از برترین های این فصل تیمشان در آستانه جدایی واقع شده است. محبی در واقع طبق قرارداد فقط 4 بازی دیگر میهمان آبی ها خواهد بود و بعد از انجام بازی های هفته پانزدهم باید به پرتغال برگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آذر 1401 بروزرسانی: 11 آذر 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109234

به "جدایی زودهنگام ستاره آبی ها ، مخالفت با تمام پیشنهادهای باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی زودهنگام ستاره آبی ها ، مخالفت با تمام پیشنهادهای باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید