حمله کوسه ساحلی نزدیک هواهین تایلند را به تعطیلی کشاند

به گزارش مهسان بلاگ، یک توریست نروژی در حالی که در حال شنا در دریا نزدیک ساحل سای Noi در استان Prachuap Khiri در حال شنا کردن است آسیب‌های شدیدی به پایش وارد کرده‌است . ساحل سای نوی تقریبا 10 مایل ( 16 کیلومتر ) جنوب مرکزی هوا هین تایلند است . ساحل در حال حاضر بسته به عموم مردم است و شنا کردن در این منطقه ممنوع است .

حمله کوسه ساحلی نزدیک هواهین تایلند را به تعطیلی کشاند

این نظریه که در ابتدا یک کوسه بود , در ابتدا توسط رئیس وات tham Khao nearby , اعتباری داده شد . این معبد جایگاه بالاتری در مشرف به دریا دارد و از اینجا است که اسقف در اوایل سال شاهد شنا کردن کوسه‌ها در منطقه بوده‌است . اخیرا او از کوسه‌ها در دریا نزدیک ساحل سای نوا فیلم برداری کرده‌است . متخصصین دریایی بر این باورند که آن‌ها کوسه‌های گاو هستند .
این حادثه در روز 15 آوریل اتفاق افتاد . اداره منابع دریایی و ساحلی یک تیم گشت را اعزام کرد تا بررسی این منطقه را در میان نگرانی‌هایی که این حادثه تاثیر منفی بر صنعت گردشگری محلی خواهد داشت انجام دهد . مقامات در ابتدا قادر به تایید این موضوع نبودند که آیا این یک گاز کوسه است یا خیر , اما اکنون به نظر می‌رسد که یک گاز از یک گاو نر جوان , محتمل‌ترین توضیح است . به گفته زن توریست مجروح گزارش شده‌است که آن‌ها " هوا هین" را دوست دارند و این حادثه تاسف‌بار , آن‌ها را از بازدید مجدد در آینده دلسرد نخواهد کرد .

در روز 20 آوریل , مقامات محلی در استان پروچواب خان اعلام کردند که تعطیلی موقت با شنا در این ناحیه تا حداقل اواسط ماه مه ممنوع است ; زمانی که ساحل باز شود , buoys و تورها در اطراف منطقه شنا به عنوان یک تدبیر ایمنی افزوده خواهند بود . از قایق‌های گشتی و هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت بر دریا و توریست‌ها در هنگام شنا کردن در سواحل دیگر در نزدیکی هوا Hin استفاده می‌شود . توصیه‌های اصلی صادر شده عبارتند از :

  • بیش از 20 متر از ساحل شنا نکنید
  • تنهایی شنا نکن ,
  • از آب عمیق یا تیره دوری کنید
  • با رنگ‌های بسیار متضاد شنا نکنید و یا جواهرات درخشان خود را در دریا بپوشید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3

به "حمله کوسه ساحلی نزدیک هواهین تایلند را به تعطیلی کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کوسه ساحلی نزدیک هواهین تایلند را به تعطیلی کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید