حناچی در خوزستان: بر سر پیمان خود برای همیاری با مردم منطقه هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، شهردار تهران که در خوزستان به سر می برد، با اعلام اینکه شهرداری تهران به عنوان شهرداری مشخصِ منطقه دشت آزادگان انتخاب شده است، گفت: ما وعده همیاری دادیم و سر پیمان خود برای یاری رسانی به این منطقه هستیم.

حناچی در خوزستان: بر سر پیمان خود برای همیاری با مردم منطقه هستیم

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی که برای بازدید از اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده به خوزستان سفر نموده است، در جمع خبرنگاران گفت: اساسی ترین اقدامی که باید در موقعیت های بحرانی و سیل زده انجام گردد، جلوگیری از نفوذ سیل به مناطق مسکونی است، تاکنون البته اقدامات خوبی صورت اجرا شده و منطقه حمیدیه، بستان، سوسنگرد از خطر سیل حفظ شده اند.

شهردار تهران در ادامه و با اشاره به گفت وگوهایی که با اهالی مردم منطقه داشته نیز گفت: بخش هایی از زمین های کشاورزی و مناطق روستایی در این سیل آسیب دیده است.

وی تاکید نمود: قدم اول ما تکمیل سیل بندها و دژها در اطراف رودخانه هاست که آب را روانه جاده هم نموده است، خوشبختانه نیروهای سپاه و بچه های شهرداری اقدامات مثبتی در این زمینه صورت دادند و به زودی تمام این دژها تکمیل خواهد شد.

حناچی ادامه داد: مرحله دوم کمک رسانی است، بزرگترین نارضایتی ها نیز مربوط به همین مرحله است. به طور مثال مردم مناطقی که دام دار هستند، به کمک رسانی متفاوتی احتیاج دارند. این روستاییان در این شرایط به علوفه برای تأمین غذای دام هایشان احتیاج دارند، تا بیسکوئیت و مواد غذایی.

شهردار تهران تاکید نمود: همکاران ما در حال کوشش هستند و از همه 22 منطقه شهرداری تهران به کمک خوزستان آمدند.

شهردار تهران با بیان اینکه به مردم دشت آزادگان وعده کمک رسانی داده است تاکید نمود: شهرداری تهران به عنوان شهرداری تعیین منطقه دشت آزادگان انتخاب شده است، ما وعده همکمک دادیم و سر پیمان خود برای کمک رسانی به این منطقه هستیم.

حناچی در خاتمه درباره اتمام فعالیت شهرداری تهران در خوزستان گفت: بعد از اتمام سیل میزان خسارات تعیین خواهد شد، بنابراین برای قضاوت درباره خاتمه مأموریت شهرداری تهران زمان زیادی باقیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8000

به "حناچی در خوزستان: بر سر پیمان خود برای همیاری با مردم منطقه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی در خوزستان: بر سر پیمان خود برای همیاری با مردم منطقه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید