خبرنگاران بایدن: با شمارش آرا پیروز خواهیم بود

به گزارش مهسان بلاگ، نیویورک- خبرنگاران- نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورت اتمام شمارش همه آرا، او و سناتور کامالا هریس به عنوان پیروز، اعلام خواهند شد.

خبرنگاران بایدن: با شمارش آرا پیروز خواهیم بود

به گزارش خبرنگاران، جو بایدن عصر پنج شنبه در یک نطق تلویزیونی با اشاره به حدود 240 هزار جان باخته ناشی از کرونا، بر لزوم شمارش همه آرا تاکید نمود.

وی اضافه نمود: این چیزی است که اکنون داریم مشاهده می کنیم. دموکراسی به هم ریخته است، نیازمند صبر است.

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری که به همراه سناتور کامالا هریس سخن می گفت، ادامه داد: من و سناتور نسبت به جایگاهی که قرار گرفته ایم احساس خوبی داریم، شکی نداریم پس از آنکه همه آرا شمارش گردد، من و سناتور هریس پیروز اعلام خواهیم شد.

بایدن از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ نمایند و اضافه نمود: فرایند شمارش آرا در حال کار است و ما به زودی مطلع خواهیم شد.

انتخابات ریاست جمهوری، مجلس نمایندگان و 35 کرسی مجلس سنا، به همراه انتخابات مقامات محلی روز سه شنبه 13 آبان ماه به سرانجام رسید و بلافاصله پس از آن شمارش آرا شروع شد.

از آنجا که آمریکا درگیر همه گیری کرونا است، در این دوره رقبت بیشتری به انتخابات پستی وجود داشت و همین مساله باعث شده است تا شمارش آرا در بعضی از ایالت ها با تاخیر روبرو گردد.

در حال حاضر چهار ایالت پنسیلوانیا، نوادا، کارولینای شمالی و جورجیا در حال شمارش آرای خود هستند. اگرچه در ایالت آریزونا الکترال ها به نفع بایدن مطرح شده است اما هنوز شمارش ادامه دارد. در آلاسکا هم با و جود اینکه ترامپ از بایدن جلوتر است، اما هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

بر اساس اظهارات فرمانداران این ایالت ها، نتایج روز آدینه به وقت محلی اعلام خواهد شد.

با وجود اختلاف در پنسیلوانیا و جورجیا، آرای جو بایدن در حال افزایش است. در نوادا فعلا بایدن پیشتاز است و پیش بینی ها از تداوم آن حکایت دارند.

تا این لحظه، برای بایدن 264 رای الکترال و برای ترامپ 214 رای منظور شده است. برای برنده شدن در انتخابات، حداقل 270 رای الکترال ضروری است.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66848

به "خبرنگاران بایدن: با شمارش آرا پیروز خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن: با شمارش آرا پیروز خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید