خبرنگاران تعداد 10 اکیپ در رضوانشهر در حالت آماده باش و برف روبی هستند

به گزارش مهسان بلاگ، رشت- خبرنگاران - فرماندار رضوانشهر گفت: بارش برف تمامی محور های مواصلاتی این شهرستان را فراگرفته است و تعداد 10 اکیپ راهداری، امدادی و پلیس راه در حالت آماده باش و مشغول برف روبی هستند.

خبرنگاران تعداد 10 اکیپ در رضوانشهر در حالت آماده باش و برف روبی هستند

محمود قاسمی که شخصا فرماندهی ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران را بر عهده دارد چهارشنبه شب با حضور در مناطق سخت گذر و در تماس تلفنی خبرنگار خبرنگاران افزود: ارتفاع برف در جاده های کوهستانی حدود 40 سانتی متر و در مناطق جلگه ای بین 5 الی 10 سانتی متر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد تداوم بارش برف در تمامی نقاط این شهرستان هستیم افزود: برغم بارش برف شدید، تمامی راه های این شهرستان باز و تردد خودرو ها در این جاده ها با رعایت ایمنی کامل و فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

قاسمی ضمن سرکشی از اکیپ های امدادی و راهداری مستقر در مناطق سخت گذر رضوانشهر و پره سر گفت: اکیپ های راهداری به صورت مستمر نسبت به نمک پاشی نقاط مستعد یخبندان و برف روبی محورهای مواصلاتی مشغول هستند و مانع از انسداد راه ها می شوند.

وی گفت: کلیه مسیرها در حال حاضر باز می باشد و تردد در این محورها به غیر از کیلومتر 48 محور پونل به خلخال و گردنه الماس تالش، برقرار است.

رئیس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران رضوانشهر گفت: اکیپ های راهداری، هلال احمر، پلیس راه و شهرداری های رضوانشهر و پره سر، دهیاران و کلیه اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل می باشند تا مردم به صورت ایمن تردد نمایند.

وی با بیان این مطلب که تعداد 10 اکیپ هم اکنون در نقاط مختلف رضوانشهر و پره سر مشغول خدمت هستند گفت: این اکیپ ها متشکل از تعداد 3 اکیپ راهداری، 2 اکیپ هلال احمر، 3 اکیپ پلیس راه، شهرداری ها هم هرکدام یک اکیپ می باشند.

فرماندار رضوانشهر همچنین افزود: ماشین آلات راهداری نیز به تعداد 12 دستگاه سنگین و نیمه سنگین، 9 دستگاه ماشین آلات سنگین شهرداری رضوانشهر، 3 دستگاه ماشین آلات سنگین شهرداری پره سر و تعاونی دهیاران بخش مرکزی و پره سر با بکار گیری امکانات لجستیکی و ماشین آلات و پلیس راه 5 ماشین، تا کنون به میزان 30 تن نمک پاشی در سطح جاده ها انجام داده اند.

شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 120 روستا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای 700 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و علاوه بر این 800 کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود و بدنبال خروج این شرکت بهره بردار چوب از جنگل، هم اکنون این جاده ها نیز تحت پوشش اداره راهداری منطقه می باشد.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80051

به "خبرنگاران تعداد 10 اکیپ در رضوانشهر در حالت آماده باش و برف روبی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد 10 اکیپ در رضوانشهر در حالت آماده باش و برف روبی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید