خبرنگاران رضایی: کسب مدال المپیک در کشتی سخت شده است

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن گفت: کرونا شرایط را به گونه ای پیش می برد که امکان برگزار شدن المپیک وجود ندارد و در صورت برگزاری انتظار از کشتی گیران ما به خاطر تعطیلات تمرین زیاد نیست.

خبرنگاران رضایی: کسب مدال المپیک در کشتی سخت شده است

علیرضا رضایی که مدال نقره المپیک را در دسته فوق سنگین کشتی در کارنامه دارد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برگزاری لیگ برتر بدون تماشاگر و شرایط خاص لیگ بیستم موجب می گردد که مسابقات این فصل مانند گذشته هیجان نداشته باشد و انتظار رقابت مانند فصول پیش نیست. اما به دو دلیل باید لیگ برتر این رشته برگزار گردد. نخست اینکه کشتی گیران با حضور در مسابقه به یک آمادگی نسبی خواهند رسید و از این شرایط خارج خواهند شد. آنان در حدود 10 ماه است گام بر روی تشک نگذاشته اند و این آسیب به شمار می رود.

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن ادامه داد: دلیل دوم برگزاری لیگ کشتی مساله معیشتی ورزشکاران و مربیان است. بدون شک لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران محسوب می گردد و اگر این لیگ هم تعطیل گردد منبع اقتصادی کشتی گیران کجاست؟ باید لیگ برگزار گردد تا ورزشکار بدون دغدغه اقتصادی در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور یابد.

وی که مدال برنز مسابقات جهانی کشتی آزاد را در کارنامه دارد اضافه کرد: کرونا تمام برنامه های کشتی را به تعلیق درآورده و این کار را برای قهرمانان ورزشی نیز سخت می نماید. همچنین میزان گرایش به این رشته در بین مردم کم شده و استعدایابی مانند گذشته نیست. دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد اما واقعیت را باید بپذیریم. همان گونه که علیرضا دبیر رییس فدراسیون اعلام نمود شمار کشتی گیران ما از یک میلیون به زیر 50 هزار نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 58975

به "خبرنگاران رضایی: کسب مدال المپیک در کشتی سخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رضایی: کسب مدال المپیک در کشتی سخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید