خبرنگاران رییس فدراسیون اسکیت: وزارت ورزش نگرانی اقتصادی فدراسیون ها را رفع کرد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون اسکیت گفت: یاری های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در ابتدای سال 1400 نگرانی فدراسیون ها را در اجرای برنامه های ورزشی خود بر طرف کرد.

خبرنگاران رییس فدراسیون اسکیت: وزارت ورزش نگرانی اقتصادی فدراسیون ها را رفع کرد

به گزارش خبرنگاران، بهمن محمدرضایی امروز (سه شنبه) گفت: پرداخت بودجه دو ماهه اول سال، توسط وزارت ورزش و جوانان و شش ماه اول سال توسط کمیته ملی المپیک را اتفاقی عظیم و ارزشمند است.

رییس فدراسیون اسکیت اعلام نمود: با توجه به اینکه در سال 1400 و 1401 چند رویداد مهم ورزشی از جمله المپیک 2020 توکیو و بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین و... پیش روی ورزش کشور است، واریز بودجه در ابتدای سال باعث می گردد تا فدراسیون ها بتوانند به راحتی فعالیت های آماده سازی تیم های خود را با برنامه و بدون دغدغه اقتصادی عملی نمایند. این اتفاق عظیم نشان از حمایت همیشگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، از فدراسیون های ورزشی است که قطعا به سود ورزش کشور خواهد بود.

محمدرضایی در خاتمه گفت: به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش از مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و ریاست کمیته ملی المپیک جهت این اقدام مهم و برنامه محور قدردانی و تشکر می کنم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 83794

به "خبرنگاران رییس فدراسیون اسکیت: وزارت ورزش نگرانی اقتصادی فدراسیون ها را رفع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس فدراسیون اسکیت: وزارت ورزش نگرانی اقتصادی فدراسیون ها را رفع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید