خبرنگاران سرمربی فوتبال فولاد خوزستان: برای موفقیت تلاش می کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: همه تمرکز ما روی تیم خودمان است و در این زمینه برای موفقیت تیم همه تلاش خود را خواهیم کرد.

خبرنگاران سرمربی فوتبال فولاد خوزستان: برای موفقیت تلاش می کنیم

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام شامگاه روز پنجشنبه در نشست خبری مجازی پیش از بازی تیمش با ذوب آهن اصفهان افزود: در آغاز لیگ برتر شاخت کافی از تیم ها وجود ندارد و سعی کردیم نسبت به شرایط تیم خودمان جلو برویم و بازیکنانی جذب کردیم تا بتوانیم هماهنگ شوند و در نهایت یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

وی با بیان اینکه سعی ما بر این بود تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم ، گفت: از مسوولان باشگاه فولادخوزستان و سعید آذری مدیرعامل تیم قردانی می کنم که برای جذب بازیکنان موردنیاز و ماندن بازیکنان پیشین در تیم زحمت کشیدند وقت گذاشتند.

نکونام با بیان اینکه در جذب بازیکنان نسبت به برنامه و بودجه خود جلو رفتیم ابرازامیدوری کرد در فصل جدید لیگ برتر باعث افتخار مردم خوزستان شویم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد حضور سرمربیان جوان در لیگ برتر امسال گفت: در فوتبال دنیا مربیان جوان عملکرد خوبی دارند و پیروز ظاهر می شوندکه امیدوارم در ایران به پیشرفت فوتبال کمک کنند و پیروز باشند.

وی یادآور شد: هر مربی سبک خودش را در زمین دارند و بازیکنان ذوب آهن در لیگ شناخته شده هستند که ناشناخته بودن برای دو تا سه هفته است که بتدریج از همدیگر شناخت کافی پیدا می کنند.

وی لیگ ماراتن را سی هفته ای ذکر و افزود: تقابل در زمین فوتبال است و تلاش خود را خواهیم کرد در تمامی بازیها لیگ برتر، حذفی و آسیایی بهترین نتیجه و بهترین عملکرد را برای فولاد داشته باشیم و برای هر بازی نگاه ویژه داریم که در نهایت پیروز شویم.

رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بر اساس اعلام قبلی عصر فردا جمعه 16 آبان آغاز می شود.

بر پایه اعلام سازمان لیگ، ذوب آهن در این روز در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66981

به "خبرنگاران سرمربی فوتبال فولاد خوزستان: برای موفقیت تلاش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی فوتبال فولاد خوزستان: برای موفقیت تلاش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید