خبرنگاران صادرات 5 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی ایران به اندونزی

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- قرارداد فروش 5 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی بین یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس و یک شرکت اندونزیایی منعقد شد.

خبرنگاران صادرات 5 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی ایران به اندونزی

به گزارش خبرنگاران، قرارداد فروش 700 دستگاه همودیالیز بین شرکت اریا طب فیروز و شرکت BARAKAH MEDICA UNSANTRA از کشور اندونزی امروز سه شنبه با حضور سفیر کشور اندونزی و رییس پارک فناوری پردیس و نمایندگان شرکت های طرف قرارداد، در حاشیه سومین نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM2021) به امضا رسید.

در این قرارداد مقرر شد تعداد 700 دستگاه همودیالیز ساخت این شرکت در مدت پنج سال فراوری و در اختیار شرکت BARAKAH MEDICA UNSANTRA قرار گیرد.

این شرکت که یکی از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس است، با یاری و همکاری یکی از بروکرهای فناوری مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با استفاده از توان تخصصی خود و همکاری این برورکر فناوری این قرارداد را به امضا رساند.

مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس یکی از مراکز ذیل پارک فناوری پردیس است که وظیفه توسعه بازار داخلی و بین المللی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس را عهده دار است.

سومین نشست سرمایه گذاری فناوری(TIM 2021) یکی از رویدادهای زیر مجموعه شبکه تبادل فناوری است که در سال 1996 بین هشت کشور مسلمان در حال توسعه شامل مالزی، ترکیه، نیجریه، ایران، مصر، اندونزی، پاکستان و بنگلادش سازمان دی هشت با هدف همکاری های مالی میان این هشت کشور ایجاد شد.

در سال 2013 به پیشنهاد پارک فناوری پردیس ایران، دبیرخانه تبادل و انتقال فناوری سازمان دی هشت با عنوان d8tten (D-8 TECHNOLOGY TRANSFER & EXCHANGE NETWORKD8TTEN) برای شکل دهی به همکاری های فناورانه، تبادل فناوری، ایجاد بازار برای محصولات با فناوری بالا، افزایش ظرفیت کشورها در حوزه فناوری، انتشار اطلاعات و معرفی دستاوردهای فناورانه این کشورها با یکدیگر ایجاد شد.

سومین نشست با حضور 40 سرمایه گذار از 21 کشور به مدت دو روز در پارک فناوری پردیس ایران در حال برگزاری است.

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77460

به "خبرنگاران صادرات 5 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی ایران به اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صادرات 5 میلیون یورویی تجهیزات پزشکی ایران به اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید