خبرنگاران طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب افتتاح شد

به گزارش مهسان بلاگ، قصرشیرین- خبرنگاران- طرح گازرسانی به چهار روستای بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب روز چهارشنبه با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب افتتاح شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در آیین افتتاح گازرسانی به این روستاها گفت: برای انجام عملیات گاز رسانی به این چهار روستا شامل هنیدر مفروضه، هنیدر ابراهیم خانی و ریخک علیا و سفلی اعتباری بیش از 910 میلیون تومان هزینه شده است.

سیروس شهبازی اضافه کرد: دولت تدبیرو امید در راستای توسعه مناطق محروم و کمتربرخوردار تلاش های بسیاری انجام داده و در بخش گازرسانی نیز در مجموع یک هزار و 355 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: در شهرستان سرپل ذهاب بعد از زلزله سال 1396 طرح های بزرگی در بخش گازرسانی آغاز شده که گازرسانی به روستاهای مناطق محروم و مرزی را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: تا به امروز گازرسانی به 64 روستای این شهرستان انجام شده و گازرسانی به 85 روستای دیگر در دست اقدام است.

فرماندار سرپل ذهاب نیز در این آیین گفت: شهرستان سرپل ذهاب در زلزله و بعد از آن نیز در جریان سیل آسیب های بسیاری دید که مورد توجه ویژه استاندار کرمانشاه بخصوص در بخش گازرسانی به مناطق روستایی قرارگرفت که قابل تقدیر است.

محبت جمالی نیا اضافه کرد: آمار واحدهای مسکونی روستاهای بخش مرکزی و قلعه شاهین از 10 هزار و 809 واحد به12 هزار و 933 واحد مسکونی رسیده که نشان دهنده رشد 20 درصدی ساخت و ساز در مناطق روستایی است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در حوزه زیرساخت های عمرانی شهرستان عملکرد مناسبی داشته که در حوزه گازرسانی نیز باهمیت مدیر کل اداره گاز استانکرمانشاه بعد از وقوع زلزله بسیاری از روستاهای فاقد گاز، گازرسانی شده اند.

وی ادامه داد: توجه ویژه استاندار در اعتبارات عمرانی سرپل موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد که امیدواریم در سال جاری نیز این توجه ویژه شامل شهرستان شود تا خدمت شایسته ای به مردم محروم منطقه که ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی هستند، انجام شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با 90 هزار تن جمعیت ، هشت دهستان و 226 روستا دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61060

به "خبرنگاران طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید