خبرنگاران غفوری: بازیکنان برده نیستند که هر سه روز یک بار به میدان بروند

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- کاپیتان تیم فوتبال استقلال، گفت: بازیکنان برده نیستند که هر سه روز یک بار در مسابقات به میدان بروند و معلوم نیست کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا این تصمیم را گرفته است.

خبرنگاران غفوری: بازیکنان برده نیستند که هر سه روز یک بار به میدان بروند

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری که همراه فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از رجحان استقلال برابر الشرطه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده بود، با اشاره به انتخابش به عنوان رجحانن بازیکن زمین و رجحان تیمش گفت: خوشحالم و خدا را شکر می کنم که از گروهمان صعود کردیم اما باید به نکته ای اشاره کنم. کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته که تیم ها هر سه روز یک بازی را انجام دهند. مگر بازیکنان برده اند که بتوانند چنین کاری انجام دهند.

وی اضافه کرد: در تورنمنتی که هر سه روز یک بازی انجام گردد، به طور حتم نمی توان کیفیت لازم را شاهد بود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه دو بار در 6 بازی اخیر استقلال به عنوان رجحانن بازیکن زمین انتخاب شده، ادامه داد: از زمانی که فوتبال را شروع کردم تا الان سعی کردم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشم و زمانی که هدفم این باشد ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

پنجشنبه شب در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در دیداری سرنوشت ساز به مصاف الشرطه رفت و به رجحان یک بر صفر دست یافت تا با رساندن جمع امتیازات خود به عدد 11، راهی مرحله حذفی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85918

به "خبرنگاران غفوری: بازیکنان برده نیستند که هر سه روز یک بار به میدان بروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غفوری: بازیکنان برده نیستند که هر سه روز یک بار به میدان بروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید