خبرنگاران 702 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد

به گزارش مهسان بلاگ، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: 702 میلیارد ریال کالای قاچاق به وسیله نیروی انتظامی، گمرک و اصناف از ابتدای فروردین تا خاتمه آذر 99 در استان کشف شد.

خبرنگاران 702 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگاران، حسن اسلامی راد روز یکشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان ابراز داشت: 472 میلیارد ریال از مجموع 702 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده در استان به وسیله نیروی انتظامی در 9 ماه امسال کشف شد که در مقایسه با سال گذشته 6 درصد افزایش یافت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان اضافه کرد: کشف قاچاق کالا و ارز به وسیله پلیس استان سمنان منجر به تشکیل 818 پرونده شد.

وی ادامه داد: 344 پرونده در زمینه قاچاق کالا به وسیله اصناف استان سمنان در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده 13.5 میلیارد ریال بود.

وی بیان نمود: 22 میلیارد ریال از کالاهای قاچاق کشف شده در استان سمنان در 9 ماهه امسال مربوط به کنترل و نظارت در گمرک استان بود.

اسلامی راد شرح داد: تمام پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز استان سمنان در اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل می شود و براساس گزارش ها از ابتدای فروردین تا سرانجام آذر امسال 380 پرونده در زمینه قاچاق تشکیل شد.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: از مجموع 380 پرونده تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا با همراهی و تلاش پلیس، گمرک و اصناف، 247 پرونده با محکومیت بالای 81 میلیارد ریال مختومه شد و 178 پرونده به ارزش 517 میلیارد ریال حکم برائت گرفت.

نشست کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با حضور جمعی از مدیران استان برگزار و درباره قاچاق کالا، سوخت، طرح پیشنهاد اصلاح پروانه بهره وری و افزایش ظرفیت واحدهای فعال در زمینه سوخت تقطیری، بحث و مصاحبه شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72820

به "خبرنگاران 702 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 702 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید