#خصوصی-سازی، کاربران خواهان توقف خصوصی سازی افسارگسیخته شدند

به گزارش مهسان بلاگ، کاربران فضای مجازی با هشتگ #خصوصی-سازی از اجتماع امروز جمعی از دانشجویان، کارگران و طلاب در مقابل سازمان خصوصی سازی در حمایت از کارگران هفت تپه، فولاد ملی، هپکو نوشتند.

#خصوصی-سازی، کاربران خواهان توقف خصوصی سازی افسارگسیخته شدند

به گزارش خبرنگار، صبح امروز جمعی از دانشجویان، کارگران و طلاب در اعتراض به روند خصوصی سازی و نحوه واگذاری سهام شرکت های دولتی و در حمایت از کارگران هفت تپه، فولاد ملی، هپکو، آذرآب و ماشین سازی تبریز مقابل سازمان خصوصی سازی تجمع کردند. احمد توکلی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یکی از حاضران در این اجتماع اعتراضی بود.

حاضران در این تجمع که به همت اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی و با عنوان خصوصی سازی افسار گسیخته را متوقف کنید برگزار گردید، اعتراض خود نسبت به روند غیرشفاف خصوصی سازی را اعلام کردند.

براساس تصاویر منتشرشده از این اجتماع، حاضران در این جمع دست نوشته هایی در دست داشتند که روی آن شعارهایی مانند خصوصی سازی رانتی عامل بیکاری و خصوصی سازی غیرشفاف را متوقف کنید نوشته شده بود.

همزمان با برگزاری این تجمع کاربران فضای مجازی هشتگ #خصوصی-سازی را داغ کردند و تصاویر و شعارهای این اجتماع را در پست های خود به اشتراک گذاشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4170

به "#خصوصی-سازی، کاربران خواهان توقف خصوصی سازی افسارگسیخته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "#خصوصی-سازی، کاربران خواهان توقف خصوصی سازی افسارگسیخته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید