خوردبین: خیلی ها فکر می کردند کار پرسپولیس تمام است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمود خوردبین با حضور در باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار با مدیرعامل این باشگاه گفت: از همه کسانی که در این چند روز به من محبت داشتند و تولدم را تبریک گفتند تشکر می کنم. البته اینکه کارکنان باشگاه اینقدر لطف داشتند باعث خوشحالی من بود. با آقای گرشاسبی هم ملاقات داشتم. درباره شرایط خودم و پرسپولیس هم صحبت کردیم.

خوردبین: خیلی ها فکر می کردند کار پرسپولیس تمام است

باتجربه ترین سرپرست در فوتبال ایران درباره ارزیابی خود از شرایط تیم هم ادامه داد: بازی ها را دنبال می کنم. پرسپولیس با این نداری ها خیلی خوب کار می نماید. خیلی ها فکر می کردند که پرسپولیس با این شرایط، کارش تمام است ولی همانطور که همیشه گفته ام، برانکو کار بلد است و به جوان ها هم فرصت می دهد.

وی در اینباره که بعضی منتقدان می گویند برانکو ایوانکوویچ می تواند توجه بیشتری به جوان ها داشته باشد، به ویژه که تیم از حضور بازیکن جدید محروم است، اعلام کرد: مگر در همین بازی با سپیدرود، از دو جوان استفاده نکرد؟ فکر می کنم او سربلند می گردد. از طرفی این جوانترها هستند که باید توجه سرمربی را جلب نمایند. نه برای چند روز، چند هفته یا چند ماه، بلکه ممکن است چند سال هم طول بکشد. منصف هم باشیم می بینیم برانکو از بازی دادن به جوانی که خودش را نشان بدهد واهمه ندارد ولی بر اساس تجربه ام می گویم. فقط استعداد داشتن کافی نیست. یک بازیکن باید خیلی چیزها را در خودش جمع کند و سر آخر شانس هم باید با او همراه گردد. به نظر من پرسپولیس از این دست بازیکنان کنار خودش دارد و باید کوشش خود را بیشتر نمایند.

خوردبین درباره آدام همتی که حضورش باعث انتقاد بعضی به برانکو بود، توضیح داد: همتی کیفیت خوبی دارد و این را فقط به خاطر این بازی نمی گویم. او غیر از کیفیت خوب فوتبال، از نظر اخلاقی و ظرفیت هم خیلی خوب است و این موضوع به او یاری زیادی کرد. در این بازی فرصت به او رو کرد و او هم چون از همه نظر آماده بود، فرصت را روی هوا زد و باعث سربلندی سرمربی خودش هم شد.

خوردبین درباره ارزیابی خود در خصوص دربی با توجه به اینکه دست برانکو بسته تر خواهد بود، گفت: به نظر من پرسپولیس تیم برتر است. بازیکنان خیلی خوب با هم جور هستند و من فکر می کنم ما برای دربی شرایط خوبی داریم. البته برای بازی رفت با السد کار سختی داریم چون دو نفر از بچه ها محروم هستند. اگر آنجا بتوانیم مساوی بگیریم، خیلی خوب می گردد. آن وقت در تهران کار با طرفداران در می آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1715

به "خوردبین: خیلی ها فکر می کردند کار پرسپولیس تمام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردبین: خیلی ها فکر می کردند کار پرسپولیس تمام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید