دستور رئیسی برای پیگیری استرداد مفسدان فراری

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس قوه قضائیه به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه قضائیه برای بازگرداندن مفسدان فراری به کشور دستور داد.

دستور رئیسی برای پیگیری استرداد مفسدان فراری

به گزارش تسنیم، رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قضائی در دستوری به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه قضائیه برای پیگیری مجدّانه بازگرداندن مفسدین فراری به کشور اظهار کرد: کسانی که در معرض اتهام هستند خود را تسلیم عدالت نمایند و بدانند که گریزی از چنگ عدالت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: چرا بعضی کشور های غربی پناهگاه مجرمین و مفسدین شده اند؟! یکی از مصادیق بی عدالتی و ظلم های عظیم به بشریت، پناه دادن به مفسدین مالی و پول های حرام آن ها توسط بعضی از کشور های مدعی مبارزه با فساد سازمان یافته و پولشویی است.

رئیسی در واکنش به گزارش دادستان کل کشور درخصوص خبر سرقت اطلاعات کاربران یکی از اپراتور های تلفن همراه گفت: دارندگان اطلاعات کاربران در فضای مجازی نسبت به تأمین امنیت و صیانت از اطلاعات مردم و حفظ حریم خصوصی آن ها مسئول هستند. صیانت از حریم خصوصی مردم در فضای مجازی به عنوان یک حق عامه توسط دادستان کل کشور پیگیری گردد.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 52436

به "دستور رئیسی برای پیگیری استرداد مفسدان فراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور رئیسی برای پیگیری استرداد مفسدان فراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید