ملاقات چهره به چهره مدیر کل بنیاد مازندران با ایثارگران

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیداری چهره به چهره جوابگوی دغدغه های ایثارگران بود.

ملاقات چهره به چهره مدیر کل بنیاد مازندران با ایثارگران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری ، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ادامه برنامه ملاقات عمومی، سه شنبه 15 مهر ماه به صورت چهره به چهره با خانواده های گرانقدر شهدا، جانبازان و آزادگان ملاقات کرد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با قشر معزز ایثارگری استان در گفتگویی با بیان اینکه مشکل اشتغال در میان جامعه ایثارگری یک چالش عمده به حساب می آید گفت: در ملاقات عمومی بیشتر درخواست های مراجعین حول محور مسئله بیکاری فرزندان ایثارگران استان بوده است .

وی طرح موضوع مسکن، درمان، تسهیلات، معافیت فرزندان ایثارگر، آنالیز مدارک جهت کمیسیون پزشکی، آموزش عالی و ... از سوی ایثارگران را از جمله مواردی مطرح کرد که در ملاقات عمومی مورد آنالیز و پیگیری نهاده شد .

وی اضافه نمود: علاوه بر پاسخگویی حضوری و رسیدگی کتبی به درخواست ها، در رابطه با نوع مشکل ایثارگر، توضیحات و هدایت های لازم ارائه انجام شده است . وی توضیح داد: تمامی درخواست های ایثارگران عزیز در سامانه ثبت شده و در مدت زمان کوتاه، بدون مراجعه ایثارگر به وسیله تلفنی و بنیادهای تابعه پاسخ داده می شود .

مظلومی با اشاره به اینکه همکاران بنیاد مازندران در جهت ارائه خدمت به ایثارگران آمادگی کامل دارند گفت: افتخار خدمتگزاری به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران دوران طلایی کارکنان بنیاد محسوب می شود .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صداقت در کار، ارتباط خوب، ایجاد صمیمیت، تکریم و برخورداری از الگوی رفتاری مناسب را از مولفه های موفقیت در امر خدمت رسانی در بنیاد دانست و اضافه نمود: با اشراف و تسلط بر دستورالعمل ها و قوانین، پاسخ قانع نماینده و درست که رضایت ایثارگر را در پی داشته باشد ارائه دهیم .

مظلومی گفت: ملاقات عمومی بستر مناسبی برای طرح مشکل از سوی ایثارگران عزیز است که بر اساس آن به صورت مستقیم مسائل خود را بیان می نمایند. وی توضیح داد: باید صبر و تحمل خود را در هنگام پاسخگویی به مخاطبین بالا ببریم .

لازم به ذکر است همزمان با ستاد استان، ملاقات عمومی در بنیادهای تابعه (22 شهرستان) برگزار گشت .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 63194

به "ملاقات چهره به چهره مدیر کل بنیاد مازندران با ایثارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات چهره به چهره مدیر کل بنیاد مازندران با ایثارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید