ذوالقدر: اجرایی شدن لایحه تابعیت فرزندان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه با اجرایی شدن لایحه تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی وضعیت هویتی حدود بیش از یک میلیون نفر از این فرزندان معین تکلیف می گردد، اظهار کرد: همچنین در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

ذوالقدر: اجرایی شدن لایحه تابعیت فرزندان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشکر از مورد توجه قرار دریافت تصویب لایحه تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی در مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان و قوه مجریه گفت: ما در آنالیز و رفع ایرادات این لایحه شاهد همکاری خوبی از سوی شورای نگهبان بودیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این لایحه تکلیف وضعیت حدود بیش از یک میلیون فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی از نظر قانونی معین تکلیف شده و دغدغه مادران ایرانی دارای چنین فرزندان در این زمینه رفع گردد. امیدواریم پس از این که شرایط آنها از سوی مراجع ذی صلاح تایید شد تابعیت ایرانی خود را دریافت نموده و به عنوان نیرو و سرمایه های انسانی برای ایران مفید واقع شوند.

ذوالقدر اعلام کرد: اجرایی شدن این لایحه و معین تکلیف وضعیت هویتی این افراد می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نیز گامی موثر باشد.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20984

به "ذوالقدر: اجرایی شدن لایحه تابعیت فرزندان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالقدر: اجرایی شدن لایحه تابعیت فرزندان در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید