رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مونسان بیان کرد ضرورت یافتن راهکارهای جدید جذب گردشگر و توسعه فراوری صنایع دستی

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ضرورت راهکارهای جدید جذب گردشگر و توسعه فراوری صنایع دستی و حمایت مجلس از این سازمان گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مونسان بیان کرد ضرورت یافتن راهکارهای جدید جذب گردشگر و توسعه فراوری صنایع دستی

مجلس شورای اسلامی همینطور وعده داد که در قانون بودجه سال 98 نسبت به یاری این عرصه ها و پرداخت وام مساعدت لازم به عمل آورد.

علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در دیدار با علی لاریجانی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این سازمان ارائه کرد و از افزایش تعداد گردشگران، ساخت هتل و توسعه بوم گردی اطلاع داد.

او با اشاره به موفقیت هایی که در عرصه صنایع دستی حاصل شده، گفت: کوشش ما این است که صنایع دستی کشور را در بسته بندی های مناسب عرضه کرده و با ایجاد نمایشگاه های مختلف فرصت بیشتری برای اشتغال فراهم سازیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره ضرورت پرداخت وام کم بهره به تولیدکنندگان صنایع دستی تاکید نمود.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4226

به "رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مونسان بیان کرد ضرورت یافتن راهکارهای جدید جذب گردشگر و توسعه فراوری صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مونسان بیان کرد ضرورت یافتن راهکارهای جدید جذب گردشگر و توسعه فراوری صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید