رادیو نمایش ، اسماعیل، اسماعیل محمود گلابدره ای با صدای بهروز رضوری

به گزارش مهسان بلاگ، داستان اسماعیل، اسماعیل اثر زنده یاد محمود گلابدره ای از روز شنبه (29 شهریور) تا پنجشنبه (3 مهر)، در برنامه کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود.

رادیو نمایش ، اسماعیل، اسماعیل محمود گلابدره ای با صدای بهروز رضوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سردبیر برنامه کتاب شب رادیو درباره این داستان توضیح داد: داستان اسماعیل، اسماعیل یکی از اولین آثار داستانی دفاع مقدس است که در سال 1360 منتشر شده و چندین بار در شمارگان بالا تجدید چاپ شده است.

گلابدره ای در این داستان، ماجرای خانواده ای را روایت می کند که با اولین هجوم دشمن، از اهواز به شوشتر فرار می کنند و در آنجا ساکن میشوند، اما فرزند جوانشان اسماعیل با این فرار ذلت بار مخالف است و سعی می کند حداقل پدرش را برای دفاع از شهرشان به اهواز برگرداند. پدر قبول می کند، اما مادر ناراضی است. خاتمه پدر و پسر، گریه های مادر را نادیده می گیرند و به سوی اهواز حرکت می کنند، اما...

مخاطبین رادیو تهران می توانند این داستان را طی یک هفته در شش قسمت 20 دقیقه ای با صدای رادیو بهروز رضوی و تهیه کنندگی رضا قربانی در ساعت 23:30 بشنوند.

محمدباقر رضایی سردبیری و نویسندگی، رضا قربانی و زرین کشاورز تهیه کنندگی یک هفته در میان، محسن فراهانی صدابرداری و گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، مدیریت تولید برنامه رادیویی کتاب شب را به عهده دارند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61758

به "رادیو نمایش ، اسماعیل، اسماعیل محمود گلابدره ای با صدای بهروز رضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو نمایش ، اسماعیل، اسماعیل محمود گلابدره ای با صدای بهروز رضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید