رسانه های ایتالیایی: آلگری با یوونتوس تمدید کرد

به گزارش مهسان بلاگ، منابع خبری در ایتالیا از توافق سرمربی بانوی پیر با قهرمان ایتالیا برای تمدید قراردادش خبر می دهند.

رسانه های ایتالیایی: آلگری با یوونتوس تمدید کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با سفر ارزان به ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، چندین رسانه ایتالیایی مدعی شده اند که ماسیمیلیانو آلگری قرارداد جدیدی با یوونتوس منعقد نموده که او را تا سال 2019 به بانوی پیر متعهد می نماید.

آلگری از سه سال پیش که راهنمایی یووه را برعهده گرفت، سه فصل متوالی دوگانه سری A و کوپا ایتالیا را برای بانوی پیر کسب نموده و این تیم را هم دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.

با توجه به این آمار خوب مسئولان باشگاه نسبت به تمدید قرارداد وی که در سرانجام فصل آینده منقضی می گردد، تمایل نشان داده و به همین دلیل مذاکراتی را با او انجام داده اند که ظاهراً نتیجه آنها توافق طرفین برای ماندن سرمربی سابق میلان در تورین تا سرانجام فصل19-2018 بوده است.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و روزنامه های کوریره دلو اسپورت و گاتزتا دلواسپورت، آلگری قرارداد فعلی خود را با یوونتوس برای یک سال تمدید نموده است. طبق گزارش این رسانه ها، به موجب قرارداد جدید، حقوق آلگری به 7 میلیون یورو در سال افزایش پیدا می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31723

به "رسانه های ایتالیایی: آلگری با یوونتوس تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های ایتالیایی: آلگری با یوونتوس تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید